اخبار روزاقتصاد

نهنگ ها در این توکن جدید اتریوم به عنوان فصل سودمند شیرجه می زنند تا جایگزین Meme Coin Craze شود. Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) به سقوط خود ادامه می دهند

نهنگ ها در این توکن جدید اتریوم به عنوان فصل سودمند شیرجه می زنند تا جایگزین Meme Coin Craze شود. Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) به سقوط خود ادامه می دهند

مم سکه‌ها مانند Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) برخی از بزرگترین بازیکنان در فضای کریپتو در طول سال‌ها بوده‌اند. با این حال، با سرمایه‌گذاران نهادی که اکنون وارد این فضا شده‌اند، به دنبال نشانه‌هایی با کاربرد واقعی هستند.

توکن‌های جدید اتریوم معمولاً سرعت را در طول فصل alt تنظیم می‌کنند و Rollblock، یک توکن کاربردی که به دنبال ایجاد اختلال در صنعت قمار آنلاین است، توسط تحلیلگران برای بازدهی عمده توصیه می شود. و با ورود پیش‌فروش به مرحله 5، پیش‌بینی‌های تحلیلگران به نظر می‌رسد که در حال اجرا هستند.

از آنجایی که سرمایه گذاران خواستار یک توکن کاربردی هستند، آیا DOGE می تواند ATH 2021 خود را دوباره به دست آورد؟

در سال 2021 توسط ایلان ماسک تأیید شد، Dogecoin (DOGE) اکنون در حال کاهش است. علاقه به عنوان پول بزرگ و هوشمند وارد فضای کریپتو می شود. اما چرا؟ چه چیزی در مورد DOGE وجود دارد که به نظر می رسد پول سازمانی آن را دوست ندارد؟

دقیقاً یک توکن کاربردی نیست، DOGE به دلیل سرمایه‌گذاران نهادی که به دنبال دارایی هستند در رنج است. با دنیای واقعی و برنامه های مخرب. و عدم کاربرد DOGE منجر به کاهش اشتیاق نسبت به آن می شود، زیرا قیمت DOGE هنوز بیش از 65 درصد نسبت به ATH 2021 کاهش یافته است.

SHIB همچنین برای به دست آوردن هر گونه کششی در تلاش است

شیبا اینو (SHIB) یکی دیگر از میم کوین های محبوب است که در حال کاهش علاقه است. در حالی که SHIB در ابتدا به دلیل وضعیت مم سرگرم کننده و بی فایده خود توجه زیادی را به خود جلب کرد، اکنون بازار در حال رشد و تقاضای ارزهای دیجیتالی است که سودمندی واقعی و ارزش بلندمدت را ارائه می دهند. 

از آنجایی که پول کلان از دارایی های سوداگرانه دور می شود، شیبا اینو خود تبلیغی “بی فایده” بودن به احتمال زیاد دوباره به آن دامن خواهد زد. این بدان معنا نیست که سکه های میم مانند SHIB به سرعت از بین می روند. بازارها غیرمنطقی هستند و انتظار افزایش قیمت دارند، اما برای میم کوین ها، همیشه کوتاه مدت خواهد بود.

RBLK: کاربردی و کاربردی در یک

Rollblock در حال شناسایی است سرمایه گذاران بزرگ به عنوان یک بازیکن برجسته در صنعت قمار آنلاین. این تا حدی به دلیل مزایای عملی ارائه شده توسط شفافیت و امنیت آن برای کاربران و توکن کاربردی آن است که به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا درآمد غیرفعالی کسب کنند. 

توکن‌های جدید اتریوم تمایل دارند در طول فصل alt بازار را هدایت کنند. برخلاف بسیاری از رمزارزهای سوداگرانه مانند میم کوین‌ها، $RBLK ابزار واقعی را ارائه می‌کند و به عنوان ستون فقرات اکوسیستم Rollblock عمل می‌کند.

با ادغام بهترین پلتفرم‌های قمار قدیمی، Rollblock از بلاک چین استفاده می‌کند و برخلاف رقبای قدیمی خود می‌تواند کاملاً شفاف باشد. اما چیزی که Rollblock را متمایز می کند، ویژگی های قمار آن نیست. مطمئناً، آنها بسیار جذاب هستند و به طور کامل صنعت را مختل می کنند، اما سرمایه گذاران در توکن می توانند از این ابزار سود ببرند و درآمد غیرفعالی کسب کنند. 

این پلتفرم یک مدل سهم درآمد را ارائه می‌دهد که در آن دارندگان توکن بخشی از درآمد را دریافت می‌کنند. دارندگان توکن همچنین به ویژگی‌ها و پاداش‌های انحصاری در پلتفرم دسترسی پیدا می‌کنند، در حالی که هرکسی که بخواهد توکن‌های خود را به اشتراک بگذارد تا 30٪ APY کسب خواهد کرد.

پیش فروش Rollblock اکنون در مرحله پنجم است و قیمت 110% افزایش یافته است. با این حال، هنوز زود است و با پیش‌بینی‌های تحلیلگران 880% ROI در طول پیش‌فروش و 100 برابر پس از آن. راه اندازی شد، زمان خرید این توکن کاربردی اکنون فرا رسیده است.

فرصت های هیجان انگیز پیش فروش Rollblock (RBLK) را امروز کشف کنید!

وب‌سایت: https://presale.rollblock.io/ 

اجتماعی: https ://linktr.ee/rollblockcasino

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا