اخبار روزفناوری

صفحه پشتیبانی Samsung Galaxy Tab S10 Plus فعال می شود و ما می توانیم تبلت ها را زودتر از حد انتظار ببینیم

صفحه پشتیبانی Samsung Galaxy Tab S10 Plus فعال می شود و ما می توانیم تبلت ها را زودتر از حد انتظار ببینیم

در حالی که سامسونگ در حال کار بر روی تبلت‌های خود است که در اکتبر امسال عرضه می‌شوند، شایعات درباره سری گلکسی تب اس 10 و همه ارتقاءهایی که برای مدل‌های جدید ارائه می‌شوند، ادامه دارد. پیش از این، ما مطالب تبلیغاتی ظاهر شده را پوشش دادیم و اولین نگاهی به انواع S10 به ما داد و اولین چیزی که متوجه شدیم این بود که مدل وانیلی این بار درج نشده بود. هیچ گونه تکرار اصلی طراحی از مدل قبلی در تصاویر مشهود نبود و رنگ بندی نیز از بین رفته بود. اکنون، صفحات پشتیبانی Galaxy Tab فعال شده اند و به این نکته اشاره می کنند که راه اندازی چندان دور نیست.

صفحه پشتیبانی Samsung Galaxy Tab S10 Plus UK فعال است و به نزدیک بودن خط تولید به اعلامیه اشاره دارد

مدت زیادی از انتشار مواد تبلیغاتی گلکسی تب اس 10 پلاس نمی گذرد و اولترا طرح و رنگ ها و اشاره شده به پردازنده ای که تبلت ها از آن بهره می برند. در حالی که گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه در ماه اکتبر است، هیچ تایید رسمی در مورد تاریخ عرضه وجود ندارد. اخیراً، یک صفحه پشتیبانی که به صورت زنده منتشر شد، مورد بحث برای تأیید عرضه تبلت های پرچمدار در حال نزدیک شدن است.

صفحه پشتیبانی بریتانیا که برای Samsung Tab S10 Plus ایجاد شده است، همانطور که توسط 92mobiles، با شماره مدل SM-X820 و SM-X826B ارائه می‌شود و نشان می‌دهد که ما می‌توانیم زودتر از حد انتظار عرضه شود. این با گمانه زنی های قبلی که به تبلت هایی که در ماه ژانویه در کنار سری گلکسی اس 25 عرضه می شوند، تناقض دارد. دو مدل مختلف می تواند نشان دهنده دو نسخه باشد. یکی که فقط Wi-Fi است و دیگری با اتصال سلولی.

UK support page
Support page shows two models

در حالی که اطلاعات اضافی در دو صفحه پشتیبانی به غیر از شماره مدل‌ها در دسترس است، از طریق تشخیص قبلی Geekbench، می‌دانیم که تبلت‌ها از شارژ سیمی 45 واتی پشتیبانی می‌کنند و طراحی مشابه مدل‌های قبلی خواهند داشت. همانطور که گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند، انتظار داریم تبلت‌ها از MediaTek Dimensity 9300+SoC استفاده کنند، که سوالاتی را در مورد اینکه سامسونگ به دنبال پردازنده‌ای در معرض خطر است، علیرغم اینکه Dimensity 9400 به احتمال زیاد همزمان عرضه می‌شود، ایجاد کرده است.

d8b5d981d8add987 d9bed8b4d8aadb8cd8a8d8a7d986db8c samsung galaxy tab s10 plus d981d8b9d8a7d984 d985db8c d8b4d988d8af d988 d985d8a7 d985db8c d8aa 66c90dbeee2e5

هوش مصنوعی گلکسی نیز راه خود را به دستگاه ها باز می کند و برخی از قابلیت های پیشرفته را به تبلت های جدید می آورد. این احتمال وجود دارد که Galaxy Tab S10 Plus و Ultra در کنار Samsung Galaxy S24 FE قرار گیرند. با این حال، ما هنوز هیچ تایید رسمی را مشاهده نکرده ایم. با نزدیک شدن به تاریخ راه اندازی، جزئیات بیشتری ممکن است ظاهر شود.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا