اخبار روزفناوری

Pixel 9 Pro Fold دوباره برای پیش‌سفارش در دسترس است، اما برای دریافت آن باید مدتی صبر کنید

Pixel 9 Pro Fold دوباره برای پیش‌سفارش در دسترس است، اما برای دریافت آن باید مدتی صبر کنید

رویداد Made by Google 2024 برای رونمایی از سری Pixel 9 بسیار مورد توجه قرار گرفت زیرا کاربران و جامعه فناوری مدت‌ها منتظر عرضه آن بودند. گوگل بهبودهای قابل توجهی را در سری جدید انجام داد و به دلیل تبلیغاتی که به دست می آورد، به توسعه گوشی های هوشمند خود ادامه داد. محبوبیت این سری را می‌توان با سرعت فروش پیش‌فروش‌ها بلافاصله پس از عرضه تأیید کرد. پیش از این، Pixel 9 Pro Fold و چگونگی تبدیل آن به یک موفقیت فوری را پوشش دادیم، به خصوص مدل Porcelain که تنها یک روز پس از عرضه به طور کامل فروخته شد. در عرض چهار روز، نسخه Fold را به طور کامل در انبار مشاهده کردیم و کاربران از جزئیات کمی در مورد زمان عرضه مجدد مدل ناامید شدند.

پس از فروش در عرض چهار روز، کاربران با دانستن اینکه Pixel 9 Pro Fold اکنون دوباره برای پیش‌سفارش در دسترس است، خیالشان راحت خواهد شد

به نظر می‌رسد Pixel 9 Pro Fold بیشترین توجه را در خط تولید به خود جلب کرده است. کاربران با استقبال خوبی مواجه شدند و تنها چند روز پس از راه اندازی آن ، موجودی گوگل کاملاً تمام شد و برخی از افراد توانستند در خرده فروشان شخص ثالث شانس بیاورند. هفته گذشته، هیچ به‌روزرسانی یا تأییدی در مورد زمان عرضه مجدد این مجموعه نداشتیم، اما کاربران از اینکه Pixel 9 Pro Fold بازگشته است، آسوده خاطر می‌شوند.

Obsidian Pixel 9 Pro Fold دوباره برای پیش‌سفارش در انواع 256 و 512 گیگابایتی موجود است. قیمت آن یکسان است و در هنگام خرید با اعتبار 350 دلاری گوگل استور ارائه می شود. اگر چه ذخیره مجدد خبر خوشحال کننده ای برای کسانی است که منتظر به روز رسانی در مورد بازگشت مدل Fold هستند، اما با یک شکاف همراه است.

زمان ارسال Pixel 9 Pro Fold با تاخیر بزرگی مواجه است. اگر مدل را از فروشگاه Google سفارش دهید، تحویل 256 گیگابایتی خود را دریافت خواهید کرد. از طرف دیگر، مدل 512 گیگابایتی بین 30 اکتبر تا 6 نوامبر تحویل داده می شود. رنگ چینی ظاهری کلاسیک و ظریف به مدل Fold می دهد اما متاسفانه هنوز کاملاً در دسترس نیست.

pixel 9 pro fold d8afd988d8a8d8a7d8b1d987 d8a8d8b1d8a7db8c d9bedb8cd8b4d8b3d981d8a7d8b1d8b4 d8afd8b1 d8afd8b3d8aad8b1d8b3 d8a7d8b3d8aa 66c8e174e2a6e

در حالی که موجودی Amazon Pro Fold کاملاً تمام شده است، می توانید Best Buy را امتحان کنید زیرا در حال حاضر برای سفارشات باز هستند. زمان تحویل خرده‌فروش حتی دور از ذهن‌تر خواهد بود زیرا گفته می‌شود نسخه ۲۵۶ گیگابایتی در ۴ سپتامبر تحویل داده می‌شود، زمانی که عرضه Pixel 9 Pro Fold برنامه‌ریزی شده است، در حالی که نسخه ۵۱۲ گیگابایتی تا پایان سپتامبر عرضه می‌شود. پیش‌سفارش Pro Fold با محبوبیتی که در بین کاربران به دست آورده، اوج جدیدی خواهد داشت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا