اخبار روزاقتصاد

Fetch.ai از آزمایشگاه نوآوری رونمایی کرد و سالانه 10 میلیون دلار به استارت آپ های هوش مصنوعی اختصاص می دهد.

Fetch.ai از آزمایشگاه نوآوری رونمایی کرد و سالانه 10 میلیون دلار به استارت آپ های هوش مصنوعی اختصاص می دهد.

Fetch.ai، یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین که دسترسی به فضای هوش مصنوعی را دموکراتیک می کند، یک آزمایشگاه نوآوری جدید در سانفرانسیسکو راه اندازی کرده است.

عضو اتحاد ابرهوش مصنوعی آزمایشگاه نوآوری Fetch.ai (FET) را در 23 آگوست معرفی کرد. ، اشاره کرد که این هاب توسعه راه حل های عامل هوش مصنوعی را تسریع می کند.

به عنوان بخشی از تلاش خود برای پیشبرد حضور خود در سراسر صنعت، Fetch.ai بودجه سالانه 10 میلیون دلاری را برای تأمین مالی پروژه هایی که از پشته فناوری خود برای ساخت عوامل هوش مصنوعی استفاده می کنند، فاش کرده است.

Fetch.ai به برنامه های هوش مصنوعی دنیای واقعی نگاه می کند

همایون شیخ، مدیر اجرایی Fetch.ai، اظهار داشت که هاب مستقر در سانفرانسیسکو به دنبال پشتیبانی از پروژه هایی است که برنامه های کاربردی هوش مصنوعی در دنیای واقعی را برای کاربران ارائه می کنند. استارت‌آپ‌های سودمند در کنار سایر حمایت‌ها، بودجه و مشاوره تخصصی دریافت خواهند کرد.

«مأموریت ما این است که مؤسسات، تیم‌های تحقیقاتی و کسب‌وکارهای کلاس جهانی را در یک محیط مشارکتی متحد کنیم که نه تنها نوآوری را پرورش می‌دهد، بلکه توسعه راه‌حل‌های تأثیرگذار و مبتنی بر هوش مصنوعی را نیز تسریع می‌کند.»

همایون شیخ.

علاوه بر ابتکار شتابدهنده استارتاپ، Fetch.ai یک کلوپ نوآوران سفیر و برنامه انکوباتور کارآموزی را مشخص کرده است. فعالیت‌های این مرکز شامل کارگاه‌های فنی و هکاتون‌ها می‌شود که شرکت‌کنندگان از کارشناسان در سراسر دانشگاه، تحقیقات و راه‌حل‌های دنیای واقعی بهره‌مند می‌شوند.

جستجو برای ابر هوش مصنوعی

راه‌اندازی مرکز هوش مصنوعی توسط Fetch.ai در حالی صورت می‌گیرد که تلاش این شرکت برای تغییر فضای هوش عمومی مصنوعی سرعت بیشتری گرفته است. این پس از رونمایی از اتحاد ابرهوش مصنوعی در ادغام با SingularityNET و Ocean Protocol.

AGI کاربرد تحول آفرین هوش مصنوعی را برای مقابله با مسائل روزمره انسانی – مانند تغییرات آب و هوا، مراقبت های بهداشتی و آموزش، هدف قرار می دهد. ادغام FET، AGIX و OCEAN در ASI یکی از گام‌های این ماموریت است.

SingularityNET 53 میلیون دلار برای توسعه سخت افزار طراحی شده برای تقویت AGI اختصاص داده است. توسعه در همین حال، Fetch.ai اخیرا تعهد سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری را برای استقرار پردازنده های گرافیکی Nvidia برای تقویت توسعه دهندگان فاش کرده است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا