اخبار روزاقتصاد

سه کریپتو با پاداش بالا برای خرید در بازار گاو نر آینده – ریپل، بایننس کوین، و بازارهای اینتل

سه کریپتو با پاداش بالا برای خرید در بازار گاو نر آینده – ریپل، بایننس کوین، و بازارهای اینتل

کارشناسان برتر ارزهای دیجیتال در بازار سه سکه را انتخاب کرده اند که می تواند به سرمایه گذاران باهوش جوایز بالایی در بازار صعودی آینده بدهد. این سکه‌ها ریپل، بایننس کوین و بازارهای اینتل هستند..

Crypto_Fayz پیش بینی می کند قیمت ریپل ممکن است در ماه های آینده به 1.6290 دلار افزایش یابد. CryptoNewton می گوید قیمت بایننس کوین می تواند تا 772 دلار افزایش یابد. در همین حال، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که ارزش اینتل مارکت پس از فهرست شدن آن تا 1100 درصد افزایش خواهد یافت.

تحلیلگر می گوید

Ripple (XRP) می تواند ETF NY 2025 را راه اندازی کند

در چند هفته گذشته، ETFهای کریپتو در جامعه کریپتو جذابیت زیادی پیدا کرده اند. با توجه به اینکه ETF های اتریوم و بیت کوین در حال حاضر معامله می شوند، تحلیلگران معتقدند که این امر فقط یک مسئله زمان است که سایر سکه ها از این روند پیروی کنند.

یکی از این کارشناسان MackAttackXRP است. مفسر ارزهای دیجیتال به دنبال کنندگان خود گفت که ETF های ریپل می توانند بین اواسط سال 2024 تا 2025 وارد بازار شوند. علاوه بر این، تسویه جریمه 125 میلیون دلاری ریپل با SEC ایالات متحده، از نظر شفافیت نظارتی، نویدبخش خوبی برای این ارز دیجیتال است.

در این مدت، کریپتو ریپل بالاتر از SMA 200 روزه (0.545544 دلار) معامله می شود. RSI 14 روزه سکه در حال حاضر در منطقه خنثی است و می تواند در هر زمان وارد منطقه اشباع خرید شود. Crypto_Fayz می‌تواند ارزش کوین را افزایش دهد به 0.7800 دلار در هفته های آینده قبل از افزایش به 1.6290 دلار.

تاریخ مجموعه های زنجیره ای BNB برای چهارمین سالگرد

در پست اخیر در X، زنجیره BNB اعلام کرد که چهارمین سالگرد خود را با برچسب “BNB Day” در 1 سپتامبر جشن می گیرد. این جشن که هفته ها طول می کشد، رویدادها و جوایز بسیاری را برای اعضای جامعه به همراه خواهد داشت.

BNB زنجیره قبلاً راه‌اندازی شده است چهارمین دوره جوایز Anniversary Ecosystem Catalyst Awards، که در آن چهره‌های برجسته به‌خاطر مشارکت‌شان جایزه دریافت خواهند کرد. قبل از این رویداد، بایننس کوین BNB در محدوده 400 تا 600 دلار در نمودار ماهانه معامله می شود.

در حالی که استوک RSI (14) ارز دیجیتال در حال فروش است، تحلیلگران نسبت به آینده خوشبین هستند. آنها بر این باورند که روند صعودی، احساسات مثبت را به بازار ارز دیجیتال بایننس کوین باز خواهد گرداند. یکی از این تحلیلگران Cry است. او به دنبال کنندگانش گفت که ارزش BNB ممکن است به زودی به 772 دلار برسد.

بازارهای اینتل: یورش غول پیکر جدید به عرصه تجارت رمزنگاری

ایستاده بر دوش دو شبکه بزرگ بلاک چین (Solana و Ethereum)، Intel Markets (INTL) به دنبال ایجاد انقلابی در بخش تجارت کریپتو است. سرمایه‌گذاران زیادی برای پیش‌فروش آن وجود داشته است که به این پروژه کمک کرد تا بیش از 125 هزار دلار جمع‌آوری کند. اینتل مارکت قصد دارد از این بخش استفاده کند تا به دارندگان توکن بومی خود 1100% ROI در طول بازار صعودی بدهد.

اینتل مارکت ویژگی‌های هیجان‌انگیزی مانند سرعت سریع، کارمزدهای پایین تراکنش، دسترسی به استخرهای نقدینگی بزرگ و برنامه‌های DeFi و توان عملیاتی بالا را برای قرار دادن آن بالاتر از رقبای خود به ارمغان می‌آورد. با ویژگی های بالا، معامله گران می توانند از اجرای روان، بدون درز و سریع معاملات لذت ببرند.

آنها همچنین می توانند از ربات هوش مصنوعی اینتل مارکت برای دریافت بازخورد به موقع در مورد تجزیه و تحلیل بازار و بهترین استراتژی معاملاتی که بالاترین بازده ممکن را به همراه دارد، استفاده کنند. بیش از 1200 معامله گر تا کنون از این ربات تجاری بهره مند شده اند. اکنون می‌توانید با مبادلات سکه بین‌المللی تنها با قیمت 0.009 دلار به پیش‌فروش جاری بپیوندید.

بهترین خرید بین ریپل، بایننس کوین و بازارهای اینتل چیست؟

کارشناسان بازار پیش‌بینی می‌کنند قیمت‌های BNB و XRP در بازار صعودی آینده افزایش می‌یابد، اما اینتل مارکت قرار است با ورود به بخش هوش مصنوعی از آنها پیشی بگیرد. کارشناسان بازار نسبت به سکه این پلتفرم معاملاتی جدید بسیار خوشبین هستند و انتظار دارند در ماه‌های آتی با سکه‌هایی مانند Binance رقابت کند.

درباره بازارهای اینتل اطلاعات بیشتری کسب کنید:

پیش فروش:

تلگرام: https://t.me/ IntelMarketsOfficial

توئیتر: https://x.com/ intel_markets

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا