MSI مادربرد MPG X870E Carbon WIFI را به نمایش می گذارد: 20 فاز VRM، دو درگاه USB4، اسلات EZ Clip M.2 و موارد دیگر

MSI مادربرد MPG X870E Carbon WIFI را به نمایش می گذارد: 20 فاز VRM، دو درگاه USB4، اسلات EZ Clip M.2 و موارد دیگر

MSI مادربرد MPG X870E Carbon WIFI آینده خود را در Gamescom 2024 به نمایش گذاشت. که دارای بسیاری از ویژگی های عالی و قابلیت های IO است.

مادربردهای MPG X870E Carbon WIFI MSI دارای تعداد زیادی ویژگی، ارائه انرژی قوی و قابلیت‌های عالی IO هستند

مادربرد MSI MPG X870E Carbon WIFI از ابتدا طراحی شده است تا یک راه حل قدرتمند و پیشرفته باشد. مادربرد با طراحی استاندارد ATX عرضه می شود و دارای طرح رنگی تمام مشکی است که عالی به نظر می رسد. مادربرد همچنین دارای ویژگی های زیبایی RGB مانند آرم MPG در PCH و نشان MSI “Dragon” در صفحه IO است.

با توجه به مشخصات، مادربرد MSI MPG X870E Carbon WIFI از راه حل 20 فاز VRM استفاده می کند که در طراحی فاز 18+2+1 با مراحل برق 110A ارائه می شود. این مادربرد برای گسترش قابلیت های نسل فعلی و آینده پردازنده های Ryzen که با سوکت AM5 سازگار خواهند بود، طراحی شده است. مادربرد همچنین دارای چهار اسلات DDR5 DIMM است که باید تا 192 گیگابایت ظرفیت و سرعت بیش از 8000 MT/s را پشتیبانی کند. برق مادربرد از طریق دو کانکتور 8 پین تامین می شود.

از نظر طراحی، مادربرد MSI MPG X870E Carbon WIFI دارای صفحات و هیت سینک های زیادی است. کل منطقه M.2 توسط هیت سینک ها پوشیده شده است که هر دو دارای چفت EZ M.2 هستند که به راحتی برداشته و نصب می شوند. این طراحی کاربرپسند همچنین با مکانیزم EZ PCIe Release MSI تطبیق داده شده است که حذف دستگاه اصلی PCIe را آسان می کند.

ما این طراحی را در دو مدل X870 دیگر در Computex 2024 نیز دیدیم. دو اسلات PCIe 5.0 x16، یک اسلات PCIe 4.0 x16 و چهار اسلات M.2 وجود دارد که ترکیبی از قابلیت‌های Gen5/Gen4 را شامل می‌شود. بالاترین شکاف دارای یک قفل مغناطیسی است که نور RGB را قادر می سازد از طریق آرم “Carbon” ساطع شود.

از آنجایی که مادربردهای X870E با اسلات های Gen5 بارگیری می شوند، این شرکت یک ورودی برق 8 پین اختصاصی را در پایین اضافه کرده است تا خطوط PCIe را تغذیه کند. هر چهار اسلات M.2 همچنین دارای پد حرارتی M.2 SSD دو طرفه هستند و ویژگی‌های بسیار خوبی مانند روشن/خاموش کردن، سوئیچ‌های بازنشانی، LED Debug، EZ Debug LED و پورت‌های زاویه‌دار وجود دارد. دو پورت USB 3.0، 1 USB 3.2Gen2 و چهار درگاه SATA III وجود دارد.

با برداشتن بالاترین هیت سینک های VRM، می توانیم یک هیت سینک ثانویه را ببینیم که برای خنک کردن کنترلر USB4 استفاده می شود که دو پورت USB4 را در پنل IO پشتی تغذیه می کند. همچنین یک PCB ثانویه وجود دارد که دارای سه دکمه (Flash BIOS، Clear CMOS، Smart Button) و 6 پورت USB 10G است.

دو پورت USB Type-C 10G، سه درگاه USB Type-A 10G، یک درگاه HDMI، یک اتصال آنتن WIFI7، یک جک صوتی 7.1 کاناله HD، ورودی‌های LAN 5GbE و 2.5GbE وجود دارد. مادربرد قطعاً یک طراحی دکور شده با تمام مواردی است که شما نیاز دارید. MSI همچنین محصولات رده بالاتری از سری X870E MEG خواهد داشت، اما برنامه ریزی شده است تا نزدیک به عرضه رسمی در 30 سپتامبر رونمایی شوند، بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل