اخبار روزفناوری

پایان های احتمالی Aowed اکنون به دو رقمی می رسد

پایان های احتمالی Aowed اکنون به دو رقمی می رسد

Avowed جدیدترین بازی Obsidian Entertainment، مغز متفکران Pentiment، Grounded و Fallout: New Vegas است. این یک بازی اکشن نقش‌آفرینی کاملاً جدید است که در همان دنیای Pillars of Eternity اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکنان دنیای آشنای Eora را کشف می‌کنند. در حالی که هنوز در حال توسعه است، کری پاتل، کارگردان بازی، در مصاحبه ای در Gamescom 2024 شرکت کرد. IGN جایی که او درباره پایان‌های آوود صحبت کرد. تا کنون، پایان‌های احتمالی Aowed دو رقمی شده‌اند و به بازی قابلیت پخش مجدد زیادی را می‌دهد، مخصوصاً برای تکمیل‌کنندگان.

Aowed که توسط استودیوی بازی‌سازی Xbox منتشر می‌شود، قرار است در 18 فوریه 2025. در ابتدا قرار بود این بازی در سال جاری منتشر شود اما از آن زمان با تاخیر مواجه شد و این بازی به سه ماهه اول سال آینده بازگشت. Avowed اولین بار در سال 2020 و در طی یک نمایشگاه Xbox Series X معرفی شد، جایی که طرفداران هیجان زده با این بازی نقش آفرینی جدید آشنا شدند. از آن زمان، Avowed به طور قابل توجهی تکامل یافته است و در حال شکل گیری بهتر از قبل است.

در این مصاحبه، کری پاتل در مورد تعداد پایان‌هایی که بازیکنان می‌توانند انتظار دیدن در بازی را داشته باشند، صحبت کرد و برخی از آنها به جای پایان‌های کامل، اسلایدهای پایانی هستند. “می توانم تعداد اسلایدهای پایانی ما را دو رقمی به شما بگویم؛ در نهایت می توانید ترکیب های مختلفی از آنها داشته باشید.”

چه تعداد پایان “کامل” برای Aowed وجود دارد، دیده نشده است و چه تعداد از اسلایدهای پایانی را تشکیل می دهند. برای کسانی که نمی دانند، اسلایدهای پایانی اسلایدهای متنی در پایان بازی هستند که به شما می گویند چه اتفاقی برای بازیکن و هر شخصیت مهمی که ممکن است با آن برخورد کرده باشید. بسیاری از بازی‌های RPG این را دارند، و همچنین بازی‌هایی که پایان‌های متعددی دارند که می‌توان به دست آورد.

پاتل افزود: “پایان شما واقعاً مجموع انتخاب های شما در این بازی است.” Avowed قرار است برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی منتشر شود، بدون اینکه این بازی بعداً برای پلی‌استیشن 5 معرفی شود یا خیر. بازیکنان بسته به علاقه خود می توانند بازی را به صورت اول شخص یا سوم شخص انجام دهند. در حال حاضر، جزئیات مربوط به Avowed بسیار کمیاب است، اما تریلرهای متعددی برای افراد کنجکاو وجود دارد که می توانند نگاهی اجمالی به RPG فانتزی آینده داشته باشند.

d9bed8a7db8cd8a7d986 d987d8a7db8c d8a7d8add8aad985d8a7d984db8c aowed d8a7daa9d986d988d986 d8a8d987 d8afd988 d8b1d982d985db8c d985db8c d8b1 66c757bd4c507

اگر زمینه بیشتری را برای RPG فانتزی آینده می‌خواهید، پرش به Pillars of Eternity گزینه‌ای است که ممکن است به شما کمک کند سرنخ‌های زمینه‌ای برای Aowed را در زمان انتشار بازی در نهایت جمع آوری کنید. در فوریه.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا