فرانکلین تمپلتون صندوق بازار پول توکن شده را به بهمن می آورد

فرانکلین تمپلتون صندوق بازار پول توکن شده را به بهمن می آورد

فرانکلین تمپلتون، یک شرکت سرمایه گذاری جهانی که بیش از 1.6 تریلیون دلار دارایی را مدیریت می کند، صندوق بازار پول توکن شده خود را به Avalanche گسترش داده است.

فرانکلین تمپلتون در 22 آگوست اعلام کرد که صندوق پول دولتی OnChain ایالات متحده آن را به بلاک چین (AVAX) گسترش داده است. تقاضای رو به رشد سرمایه گذار.

این توسعه پس از راه اندازی صندوق FOBXX اخیر فرانکلین تمپلتون در اتریوم است. (ETH) شبکه لایه 2 Arbitrum (ARB). FOBXX همچنین در Stellar (XLM) و همچنین Polygon (MATIC).

“من از دیدن پلتفرم Avalanche که از صندوق پول دولتی فرانکلین OnChain ایالات متحده حمایت می کند، هیجان زده هستم. فرانکلین تمپلتون تعهد متقابلی برای توسعه محصولات و خدمات مالی دیجیتال متحول کننده دارد که امروز تقاضای سرمایه گذاران زنجیره ای را برآورده می کند و فردا سرمایه و کاربران خارج از زنجیره را وارد اکوسیستم می کند.”

جان وو، رئیس آزمایشگاه آوا.

سرمایه گذاری در FOBXX

فرانکلین تمپلتون صندوق بازار پول را در سال 2021 راه‌اندازی کرد و به سرمایه‌گذاران اجازه داد از خزانه‌های ایالات متحده سود کسب کنند. این شرکت از توکن BENJI خود برای نشان دادن یک سهم از FOBXX استفاده می کند که سرمایه گذاران می توانند با استفاده از استیبل کوین USDC (USDC) آن را خریداری کنند. از طریق کیف پول بنجی خود. دارندگان همچنین می توانند سهام صندوق خود را به صورت زنجیره ای همتا به همتا منتقل کنند.

راجر بایستون، رئیس دارایی‌های دیجیتال در فرانکلین تمپلتون، خاطرنشان کرد که آوردن پلتفرم‌های Benji به Avalanche “دسترسی به اولین صندوق در نوع خود را در بازار پول توکن‌سازی شده بیشتر می‌کند.”

بازار خزانه داری توکن شده

بازار خزانه داری توکن شده ایالات متحده با داده های پلت فرم دارایی های واقعی rwa در مسیر صعودی قرار دارد .xyz ارزش کل خزانه‌های توکن‌شده را تا 22 اوت به بیش از 1.92 میلیارد دلار می‌رساند.

FOBXX دارای ارزش بازار بیش از 424 میلیون دلار است، پس از صندوق نقدینگی دیجیتال نهادی BlackRock USD یا BUIDL، که در حال حاضر با بیش از 502 میلیون دلار پیشتاز است.

از نظر شبکه های بلاک چین، اتریوم اکثریت قریب به اتفاق ارزش بازار را با بیش از 1.3 میلیارد دلار در اختیار دارد، در حالی که Stellar، Solana و Mantle به ترتیب با 434 میلیون، 48 میلیون و 30 میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل