اخبار روزفناوری

سهم بازار CrowdStrike Bleed باعث می شود Wells Fargo PT رقیب را تا 53٪ ارتقا دهد

سهم بازار CrowdStrike Bleed باعث می شود Wells Fargo PT رقیب را تا 53٪ ارتقا دهد

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

به گفته Wells Fargo، پس از قطعی تاریخی رایانه در سال گذشته با پیامدهای جهانی و قطعی که بر 8.5 میلیون رایانه تأثیر گذاشت، شرکت Crowdstrike، شرکتی که نرم‌افزارش پشت این اختلال بود، سهم بازار را به رقبا منتقل می‌کند. در یادداشت تحلیلی که اوایل امروز منتشر شد، ولز فارگو شرکت امنیت سایبری SentinelOne را از Equal-weight به Overweight ارتقا داد و هدف قیمت سهام خود را با 53 درصد افزایش به 29 دلار از 19 دلار قبلی رساند.

بانک بر این باور خود تاکید کرد که SentinelOne در حال به دست آوردن سهم بازار نسبت به CrowdStrike است، که پس از قطعی شرکت هایی مانند دلتا ایرلاینز که مجبور شدند در پی به روز رسانی نرم افزاری معیوب با اختلال در مقیاس گسترده در فعالیت های خود مواجه شوند، مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. رایانه های دارای سیستم عامل ویندوز مایکروسافت را تحت تأثیر قرار داده است.

SentinelOne از Wells Fargo در میان رتبه‌بندی قوی نمایندگان و سودآوری مورد انتظار بهره می‌برد

ارتقاء SentinelOne Wells Fargo ناشی از افزایش ارزش سازمانی آن به فروش (EV/Sales) چندگانه است. چند برابری جدید EV/Sales برای SentinelOne 8x است که به معنای هدف قیمت سهام 29 دلار است. این ارتقا بر اساس توانایی شرکت برای تصاحب سهم از CrowdStrike پس از قطعی آن در ماه ژوئیه است و بانک معتقد است که افزایش سهم بازار در حال حاضر اتفاق افتاده است.

SentinelOne یکی از شرکت‌های امنیت سایبری است که از علاقه روزافزون مشتریان امنیت سایبری به هوش مصنوعی بهره برده است. در نتیجه پلتفرم Singularity آن در کانون توجه قرار گرفته است و پس از ثبت رشد سالانه 100 درصدی، 40٪ از درآمد کلی را در آخرین نتایج سه ماهه به خود اختصاص داده است.

همانند NVIDIA، طراح نیمه‌رسانای هوش مصنوعی، که کسب‌وکار مرکز داده‌اش اکنون به نان آن تبدیل شده است، محبوبیت Singularity که توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود، می‌تواند منجر به پیشی گرفتن آن از بزرگترین تجارت SentinelOne، پلتفرم نقطه پایانی آن، در آینده نزدیک شود.

اعتبارات تصویر – بنجامین فانجوی / گتی ایماژ

عامل کلیدی ارتقاء ولز فارگو، نظرسنجی خرده‌فروشی آن است، که به گفته بانک، نتایجی را نشان می‌دهد که “فقط یک بار در سه سال گذشته در سه ماهه دوم (ژوئیه) 22 اتفاق افتاد.” این به شکلی بود که SentinelOne با ثبت رشد 29 درصدی نسبت به سه ماهه، Crowdstrike را شکست داد، در حالی که CrowdStrike با خالص منفی 9 درصد دست و پنجه نرم کرد.

از همه مهم‌تر، 32% از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی به اشتراک گذاشتند که به نظر می‌رسد SentinelOne در حال به دست آوردن سهم بازار نسبت به CrowdStrike است و 52% در حاشیه منتظر اطلاعات بیشتر هستند. با این حال، Wells Fargo معتقد است که به نظر می رسد این مشتریان “رویکرد منطقی را اتخاذ می کنند” و می تواند فرصت دیگری را برای SentinelOne ایجاد کند.

رشد آشکار سهم بازار نیز ناشی از استراتژی‌های SentinelOne است که برخلاف علاقه‌مندی خالص به ارائه‌های امنیت سایبری هوش مصنوعی آن است. نوینکسی تحلیلگر بیان کرد: «پس از قطعی جهانی شروع به ارائه این تخفیف ها کرد».

d8b3d987d985 d8a8d8a7d8b2d8a7d8b1 crowdstrike bleed d8a8d8a7d8b9d8ab d985db8c d8b4d988d8af wells fargo pt d8b1d982db8cd8a8 d8b1d8a7 d8aad8a7 53d9aa 66c757add8406

ارتقای Wells Fargo آخرین مورد از مجموعه خوش‌بینی‌های وال استریت برای SentinelOne است. مورگان استنلی هفته گذشته به عنوان بخشی از اشتیاق خود در مورد هوش مصنوعی، هدف قیمت سهام خود را به 29 دلار ارتقا داده بود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا