اخبار روزفناوری

کارگردان Final Fantasy 16 می گوید که بازی های Final Fantasy آینده احتمالاً در روز اول رایانه شخصی عرضه خواهند شد.

کارگردان Final Fantasy 16 می گوید که بازی های Final Fantasy آینده احتمالاً در روز اول رایانه شخصی عرضه خواهند شد.

تاریخ انتشار تاریخ انتشار Final Fantasy 16 برای رایانه شخصی نزدیک‌تر می‌شود. این یک موقعیت مهم برای کسانی است که پس از یک سال استفاده انحصاری از بازی روی پلی استیشن 5، روی رایانه شخصی بازی می کنند. اکنون، کسانی که روی رایانه شخصی کار می‌کنند، می‌توانند نبرد باشکوه علیه Eikons را در ماه سپتامبر در رایانه شخصی ببینند، و هر دو DLC از همان ابتدا برای خرید در دسترس هستند.

در یک مصاحبه با GamesRadar+، کارگردان پشت Final Fantasy 16 هیروشی تاکای، تصمیم به عرضه Final Fantasy 16 بعداً روی رایانه شخصی و در کنار نسخه پلی استیشن 5 را مطرح کرد.

از تاکای پرسیده شد که آیا طرفداران این فرنچایز بلندمدت می‌توانند نسخه‌های بعدی Final Fantasy را در روز اول روی رایانه شخصی ببینند. او پاسخ داد، “من فکر می کنم این امکان پذیر است – احتمالاً حتی محتمل” و افزود: “به گفته وی، تیم مسئول هر پروژه باید خط مشی خود را تصمیم بگیرد، بنابراین این فقط نظر شخصی من است.”

شنیدن این که تیم توسعه می‌تواند یک نسخه انحصاری کنسول را انتخاب کند و اینکه افراد مسن ترجیح نمی‌دهند نظرات خود را نادیده بگیرند، تا حدودی شگفت‌آور است. با این حال، آنها احتمالاً مکالمات طولانی دارند که در آن سالمندان نوعی نفوذ در طول مکالمات دارند.

علیرغم اینکه هیروشی تاکای اظهار داشت که این نظرات متعلق به او است، آنها با دیدگاه‌های Square Enix همسو می‌شوند، مخصوصاً وقتی به اطلاعات موجود در جلسات توجیهی مالی آنها نگاه می‌کنیم. به عنوان مثال، در جلسه توجیهی مالی سال مالی گذشته، Square Enix از تغییر شیوه کار خود به “تغییر از کمیت به کیفیت” صحبت کرد زیرا آنها “به شدت یک استراتژی چند پلتفرمی را دنبال می کنند.”

با جدیدترین نسخه‌های منتشر شده، مانند Final Fantasy 16 و Final Fantasy 7 REBIRTH، که هر دو انحصاری پلی‌استیشن 5 هستند، این سوال پیش می‌آید که آیا بخش‌های بعدی Final Fantasy 7 انحصاری‌های PlayStation 5 خواهند بود یا اینکه مخاطبان می‌توانند انتظار دیدن آن را داشته باشند. آنها را بر روی کامپیوتر نیز. آخرین بازی در نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 هنوز برای رایانه شخصی منتشر نشده است و در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این بازی برای رایانه شخصی عرضه خواهد شد یا خیر وجود ندارد. با این حال، از آنجایی که سایرین از آن زمان به رایانه شخصی وارد شده اند، این یک فرض منصفانه است که در زمان مناسب خواهد بود.

daa9d8a7d8b1daafd8b1d8afd8a7d986 final fantasy 16 d985db8c daafd988db8cd8af daa9d987 d8a8d8a7d8b2db8c d987d8a7db8c final fantasy d8a2db8cd986d8af 66c74bbfec0de

با این حال، در تاریخ قبلی، پورت های بازی های Square Enix برای رایانه شخصی کمی پر از دست انداز بوده است. در حالی که Final Fantasy 7 Remake Intergrade یک موفقیت بزرگ بود، به این معنی نیست که بدون مشکل بود. اگر پورت فاینال فانتزی 16 به خوبی پیش برود، ممکن است قرارداد اسکوئر انیکس را از نظر انتشار بازی‌های آینده روی رایانه شخصی در کنار پلی‌استیشن 5 امضا کند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا