سامسونگ Exynos 2400 را به نسخه آمریکایی گلکسی اس 24 FE می آورد و به فاصله نزدیک 10 ساله استفاده از چیپست های اسنپدراگون پایان می دهد.

سامسونگ Exynos 2400 را به نسخه آمریکایی گلکسی اس 24 FE می آورد و به فاصله نزدیک 10 ساله استفاده از چیپست های اسنپدراگون پایان می دهد.

Exynos 2400 در مدل‌های مختلف گلکسی S24 که سامسونگ عرضه کرد، معرفی شد. در خارج از ایالات متحده است، اما این شرکت آن را در اواخر امسال به جای نسخه اسنپدراگون به Galaxy S24 FE می آورد. این اولین بار در تقریباً یک دهه است که غول کره‌ای یک Exynos SoC را مجدداً به هر یک از مدل‌های رده بالای خود معرفی می‌کند و تغییر استراتژی قابل توجهی را نشان می‌دهد.

نمره Geekbench 6 فاش شده نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد نسخه آمریکایی گلکسی S24 FE را Exynos 2400 ارائه دهد

لیست بنچمارک جدیدی در Geekbench 6 مشاهده شد که گلکسی S24 FE با شماره مدل SM-S721U و شماره مادربرد S5E9945 ارائه می‌شود که نشان می‌دهد این مدل Exynos 2400 را در خود جای خواهد داد. همچنین دیدیم که گوشی هوشمند با 8 گیگابایت تست شده است. رم که انتظار می رود با توجه به اینکه سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه این گوشی با قیمتی رقابتی است. با این حال، قابل توجه ترین تغییر این است که این شرکت نسخه اسنپدراگون را به بازار ایالات متحده معرفی نخواهد کرد و این دومین بار است که متوجه این روند می شویم.

این شرکت قصد دارد Galaxy Tab S10 Plus و Galaxy Tab S10 Ultra را با مدیاتک Dimensity 9300+< معرفی کند. /a> به جای Snapdragon 8 Gen 3 در اواخر امسال پس از هر دو تبلت در ماه آگوست وارد تولید شوید. با توجه به اینکه چگونه SoC پرچمدار نسل فعلی کوالکام قیمت 200 دلار برای هر واحد تخمین زده می شود سامسونگ برای هر فروش Galaxy S24 FE حاشیه کمی خواهد داشت. این را در نظر بگیرید؛ پایه Galaxy S23 FE با قیمت 499 دلار در آمازون عرضه می‌شود، به این معنی که اگر Snapdragon را ارائه می‌کرد در 8 نسل 3، چیپست 40 درصد از قیمت خرده فروشی را به حساب می آورد.

بنابراین، تعداد زیادی از قطعات وجود دارد که هزینه‌های آنها در نظر گرفته نشده است، بنابراین استفاده از Exynos 2400 یک تصمیم تجاری هوشمندانه است، حتی اگر به معنای ارائه عملکرد کندتر از Snapdragon 8 Gen 3 باشد. خوشبختانه، Exynos 2400 سامسونگ بی‌اهمیت نیست زیرا اولین SoC این شرکت است که با استفاده از تولید انبوه شده است. «بسته‌بندی سطح ویفر فن‌آور» یا FOWLP، که مقاومت حرارتی را افزایش می‌دهد و به SoC اجازه می‌دهد عملکرد چند هسته‌ای بالاتری را ثبت کند.

با یک راه حل خنک کننده توانمند، Exynos 2400 همچنین می تواند در Genshin Impact 60FPS ثابت نگه دارید و دارای دو برابر افزایش عملکرد نسبت به نسل قبلی Exynos 2200. با نگاهی به این ویژگی ها، ما مطمئن هستیم که Galaxy S24 FE تا حدی در ایالات متحده موفقیت کسب خواهد کرد، به ویژه در میان کسانی که می خواهند یک گوشی هوشمند پرچمدار بدون تجربه داشته باشند. انشعاب وجوه در سطح پرچمدار.

منبع خبر: Geekbench

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل