اخبار روزاقتصاد

سازنده پروتکل Story 80 میلیون دلار برای انتقال حقوق IP به بلاک چین تضمین می کند

سازنده پروتکل Story 80 میلیون دلار برای انتقال حقوق IP به بلاک چین تضمین می کند

PIP Labs، مشارکت کننده اصلی پروتکل داستان شبکه لایه 1، 80 میلیون دلار جمع آوری کرده است تا اکوسیستمی بسازد که در آن سازندگان بتوانند “IP خود را در عصر هوش مصنوعی رشد دهند.”

آزمایشگاه‌های IP قابل برنامه‌ریزی، مغز متفکر استارت‌آپ Story Protocol، 80 میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری سری B جذب کرده است و ارزش کل را به 140 میلیون دلار رسانده است.

آزمایشگاه‌های PIP می‌خواهند «کلاس دارایی چند تریلیون دلاری مالکیت معنوی» را توکن کنند زیرا بیش از «200 تیم، مجموعاً بیش از 20 میلیون IP آدرس‌پذیر، در حال ساخت استوری در بخش‌های مختلف هستند».

در اعلام X در 21 آگوست، شرکت اعلام کرد بودجه توسط a16z crypto رهبری شد و توسط Polychain Capital، Hashed و Foresight در آن شرکت کرد. سرمایه گذاری، در میان دیگران. بر اساس گزارش‌های، ارزش گذاری Story افزایش یافت به 2.25 میلیارد دلار پس از آخرین بودجه.

“ما به آینده ای امیدواریم که در آن سیستم های هوش مصنوعی و افراد خلاق بتوانند با خوشحالی در کنار هم زندگی کنند. برای اینکه این کار انجام شود، سازندگان به روشی مدرن نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که برای کار خود پاداش دریافت می‌کنند.»

a16z crypto در یک بیانیه مطبوعاتی

داستان قرار است شبکه اصلی را در سه ماهه چهارم سال 2024 راه اندازی کند

اگرچه هنوز در حال توسعه است، انتظار می‌رود این بودجه به آزمایشگاه‌های PIP در تضمین راه‌اندازی روان شبکه اصلی Story Protocol، که اواخر امسال پیش‌بینی می‌شود، کمک کند. با این حال، مشخص نیست که آیا استارت آپ قصد دارد یک نشانه حاکمیتی برای مدیریت پروژه معرفی کند یا خیر.

استوری که در سال 2022 تأسیس شد، از توکن‌سازی و یک توافق‌نامه مجوز جهانی برای تقویت IP به بلاک چین استفاده می‌کند. طبق وب‌سایت رسمی پروژه، Story می‌خواهد دارایی‌های دنیای واقعی را با قراردادهای هوشمند با استفاده از مجوز IP برنامه‌پذیر، یک «الگوی توافقنامه مجوز» که IP دنیای واقعی را با توکن‌سازی زنجیره‌ای خود پل می‌کند، پیوند دهد. با این الگو، آزمایشگاه‌های PIP می‌خواهند یک پشتیبان برای دارایی زنجیره‌ای ارائه کنند که به آن اجازه می‌دهد مالکیت معنوی را به زنجیره بلوکی افزایش دهد.

در سال 2023، Story 25 میلیون دلار در یک سری دور جمع آوری کرد که توسط a16z crypto، Insignia Ventures Partners، DeFi Alliance، LLC، Foresight Ventures Investments، و Endeavor Group Holdings، در میان دیگران، از جمله داده از Crunchbase.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا