Starknet اجرای تراکنش موازی را در testnet آغاز می کند

Starknet اجرای تراکنش موازی را در testnet آغاز می کند

راه حل مقیاس بندی لایه 2 اتریوم استارک نت ویژگی اجرای موازی خود را در تست نت عرضه کرده است و پیش بینی می کند تا چند هفته دیگر راه اندازی شبکه اصلی را پیش بینی کند.

Starknet، یک بلاک چین لایه ۲ که در بالای اتریوم کار می کند شبکه، یک به‌روزرسانی شبکه آزمایشی را معرفی کرده است که ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌کند که قرار است اجرای تراکنش را سرعت بخشد.

در اعلان X در 21 اوت، استارک نت گفت که شبکه نسخه 0.13.2 اکنون در testnet به صورت زنده در دسترس است و اضافه می کند که عرضه نهایی در شبکه اصلی تا یک هفته آینده پیش بینی می شود.

آخرین به روز رسانی یک ویژگی جدید به نام “اجرای موازی” را ارائه می دهد که به جای پردازش متوالی، امکان پردازش همزمان تراکنش ها را فراهم می کند. توسعه دهندگان پروژه می گویند با به روز رسانی، Starknet اکنون می تواند “چند تراکنش را به طور همزمان” انجام دهد و اضافه می کنند که اکنون دیگر نیازی به صبر کردن برای تکمیل هر تراکنش به صورت جداگانه نیست.

“قبل از Starknet نسخه 0.13.2، هر یک از این تراکنش ها یکی پس از دیگری اجرا می شد. با نسخه 0.13.2، آنها به صورت موازی (در همان زمان) پردازش می شوند و سرعت و ظرفیت Starknet را برای شما، کاربران و توسعه دهندگان افزایش می دهند.”

Starknet

با وجود اخبار، استارک نت (STRK) با کاهش روبرو شد 2.3 درصد کاهش به 0.35 دلار، به ازای هر داده از crypto.news.

این به‌روزرسانی زمانی ارائه می‌شود که اکوسیستم Starknet برای پیشرفت‌های بیشتر آماده می‌شود. در 20 آگوست، StarkWare، توسعه‌دهنده Starknet، اعلام کرد اولین رای شبکه اصلی خود را برای دارندگان STRK، با تمرکز بر معرفی سهام به شبکه. این پیشنهاد، ویژگی‌های مکانیسم سهام را تعیین می‌کند، و راه‌اندازی کامل آن تا اکتبر پیش‌بینی می‌شود.

قرار است عرضه مرحله‌ای استیکینگ با یک شبکه آزمایشی در سپتامبر آغاز شود و به دنبال آن شبکه اصلی در سه‌ماهه چهارم سال 2024 راه‌اندازی شود. این پیشنهاد همچنین مکانیسم ضرب و پروتکل را برای تنظیم پارامترهای سهام نشان می‌دهد و به جامعه استارک‌نت صدای مستقیمی در این موارد می‌دهد. تصمیمات.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل