اخبار روزفناوری

SK hynix توسعه استاندارد حافظه HBM نسل بعدی را با افزایش عملکرد 30 برابر در مقابل نسل فعلی پیشنهاد می کند

SK hynix توسعه استاندارد حافظه HBM نسل بعدی را با افزایش عملکرد 30 برابر در مقابل نسل فعلی پیشنهاد می کند

SK hynix قصد دارد یک استاندارد حافظه جدید HBM ایجاد کند که 30 برابر سریعتر از محصولات مدرن HBM خواهد بود تا در بازار رقابتی HBM پیشتاز شود.

SK Hynix قرار است رقابت در بازارهای HBM را با محصولات نسل بعدی، با ارائه حداکثر سرعت 30 برابر، به ارتفاعات جدیدی برساند

سخنرانی در انجمن SK Icheon 2024، معاون رئیس SK Hynix Ryu Seong-su فاش کرد که غول کره ای جاه طلبی های زیادی برای بازارهای HBM دارد و مدعی شد که این شرکت در حال کار در جهت نوآوری سریع در این بخش با معرفی محصولات حافظه های نسل بعدی HBM است. این مقام رسمی اظهار داشت که گفته می‌شود حافظه HBM آینده حدود 20 تا 30 برابر قوی‌تر از استانداردهای فعلی HBM است، و در حالی که او نوع واقعی HBM را فاش نکرد، احتمالاً نوعی از HBM4 یا نسل آینده خواهد بود. محصول.

هدف ما توسعه محصولاتی با عملکرد 20 تا 30 برابر HBM فعلی است و بر معرفی محصولات متمایز تمرکز دارد.

– Ryu Seong-su معاون SK hynix

SK hynix قصد دارد با ادغام قابلیت‌های پیشرفته در محصولات خود بر بخش HBM تسلط یابد، به این معنی که شرکت در مسیر درستی برای نوآوری غول‌پیکر پیش‌بینی‌شده در محصولات HBM4 قرار دارد. HBM4 منحصر به فرد است و از منطق و نیمه هادی های حافظه در یک بسته استفاده می کند. این غول کره ای ادعا می کند که اتخاذ تدابیر جدیدتر برای پیشرفت در آینده حیاتی است و HBM4 با توجه به قابلیت های بالقوه ای که گفته می شود با آن همراه خواهد شد، لحن آینده را تعیین خواهد کرد.

HBM Market To Witness Price Surge Up To 10% By 2025 As Demand Set To Double Next Year 1

علاوه بر این، SK Hynix ادعا می‌کند که از شرکت‌های بزرگ فناوری در بازارهای هوش مصنوعی، از جمله اپل، مایکروسافت، گوگل آلفابت و ان‌ویدیا، علاقه زیادی دریافت کرده است. معاون SK hynix ادعا می‌کند که آنها به درخواست‌های مهندسی سفارشی این شرکت‌ها پاسخ می‌دهند و از این طریق، غول کره‌ای قصد دارد درست در صدر بازارها بماند. جالب توجه است که SK hynix همچنین قصد دارد نیمه هادی های حافظه خود را ایجاد کند، به این معنی که این شرکت در حال بررسی گزینه هایی برای توسعه در آینده است.

sk hynix d8aad988d8b3d8b9d987 d8a7d8b3d8aad8a7d986d8afd8a7d8b1d8af d8add8a7d981d8b8d987 hbm d986d8b3d984 d8a8d8b9d8afdb8c d8b1d8a7 d8a8d8a7 66c5a5e5784c5

ما اخیراً درباره پیشنهادات HBM4 از هر دو سامسونگ و SK hynix، و در حالی که ما بدون شک زود به این نتیجه رسیده ایم که آیا یکی برتر است یا خیر، می توان گفت که رقابت در بازار این بار شدید است. هر دو شرکت قصد دارند محصولات HBM4 مربوطه خود را تا اواسط یا پایان سال 2025 عرضه کنند، و در زمان مناسب برای امکان ادغام آن در نسل بعدی NVIDIA Rubin و معماری های دیگر.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا