مطالب تبلیغاتی فاش شده برای سری آیفون 16 تلاش می کند تا قبل از رونمایی رسمی خط تولید را فاش کند

مطالب تبلیغاتی فاش شده برای سری آیفون 16 تلاش می کند تا قبل از رونمایی رسمی خط تولید را فاش کند

اپل برای رویداد سپتامبر خود آماده می شود و آماده است تا برخی از محصولات و ویژگی های اصلی خود را رونمایی کند. در حالی که این شرکت به سختی برای راه اندازی خود کار می کند، به نظر می رسد تمرکز جامعه فناوری و گمانه زنی ها بر روی سری آتی آیفون 16 باشد، با گزارش های بسیاری تلاش می شود تا بینش های مهمی در مورد گوشی های هوشمند پرچمدار قبل از معرفی آنها ارائه دهد. به‌نظر می‌رسد اخیراً مجموعه‌ای از تصاویر تبلیغاتی برای خط تولید ظاهر شده است که به ما نگاهی کوتاه به آنچه از مدل‌های جدید انتظار داریم می‌دهد.

تصاویر لو رفته از سری آیفون 16 چند هفته قبل از عرضه رسمی مشخصات را فاش می کند

هفته‌ها با رویداد اپل در ماه سپتامبر فاصله داریم. کانون توجه این رویداد در سری آیفون 16 باقی خواهد ماند و به نظر می رسد شایعات در مورد خط تولید آینده به شدت در حال افزایش است. افشاگری‌ها در حال از بین بردن رمز و راز گوشی‌های پرچم‌دار آینده هستند، با آخرین فاش‌شده از جمله تصاویر تبلیغاتی iPhone 16.

Lakhwinder Singh مطالب بازاریابی را در X پست کرد، جایی که چهار تصویر به اشتراک گذاشته شد. این مواد تبلیغاتی برای چین در نظر گرفته شده بود و ارزی را که در یکی از تصاویر مشاهده می شد، در نظر می گرفت. تصویر اول تراز عمودی دوربین را در پشت آیفون 16 نشان می‌دهد که تغییری در طراحی نسبت به مدل قبلی است و می‌تواند برای زیبایی بهتر یا پشتیبانی بهتر هنگام عکس‌برداری مرتب شود. این مدل همچنین دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی است که نسبت به مدل قبلی خود تغییر چندانی نکرده است. این تلفن دارای قاب آلومینیومی و پشت شیشه ای مشابه الگوی کلاسیک است.

خروج از نسخه موبایل