اخبار روزفناوری

Amazon Games و Glowmade Reveal King of Meat در Gamescom 2024

Amazon Games و Glowmade Reveal King of Meat در Gamescom 2024

در Gamescom 2024 یک بازی جدید به سبک رزمی کو-آپ در Gamescom معرفی شد. این بازی توسط Glowmade توسعه یافته و توسط Amazon Games، با عنوان King of Meat، نشان داده خواهد شد. این یک تعاونی آنلاین پر هرج و مرج و هک و اسلش برای حداکثر چهار بازیکن است، که در آن باید به یک رقیب بی باک تبدیل شوید، زیرا با تله های مضحک در سیاه چال هایی با شدت بالا مبارزه می کنید.

فریمبوردر

بازی در Loregok اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکنان به مکانی منتقل می‌شوند که در آن با اژدها، ترول‌ها، اسکلت‌ها و تجاری‌سازی شرکت‌ها روبرو می‌شوند. فانتزی بالا در این بازی حواس پرت با جذابیت، زرق و برق، و شیفتگی رسانه ای با افراد مشهور امروزی روبرو می شود. اگر تا به حال مشخص نشده است، وسواس بازی بقای نمایشی است که شما در آن شرکت می کنید، به نام King of Meat.

همه سیاه‌چال‌هایی که از آن عبور می‌کنید در Komstruct Koliseum اتفاق می‌افتند، جایی که مردم محلی را سرگرم می‌کنید. شما نقش شخصیتی را بازی می کنید که از جان گذشته به دنبال شکوه، طلا و شهرت است. نه تنها باید برای زندگی خود در برابر تله‌ها و موانعی که راه شما را مسدود می‌کنند بجنگید، بلکه هر نوع هیولایی نیز وجود دارد که می‌تواند شما را در مسیر شما متوقف کند.

هنگامی که برای جان خود می‌جنگید، باید سعی کنید با استفاده از شکوفایی در مهارت‌های رزمی و مهارت‌های نمایشی‌تان، جمعیت وسواسی را تحت تأثیر قرار دهید و از سیاه‌چال‌های دشوار پر از گدازه، تیغه‌های در حال چرخش، سنبله‌های چرخان و موارد دیگر عبور کنید. در حالی که ممکن است در حال حاضر بیش از حد به نظر برسد، سیاهچاله‌های بین‌بعدی، اردک‌های در حال انفجار و سم‌های اسب غول‌پیکر نیز وجود دارند که برای متوقف کردن شما در مسیرتان طراحی شده‌اند.

اگر به نظر چیزی می‌رسد که می‌خواهید در آن گیر کنید، می‌توانید تریلر جدید King of Meat را که در جریان افتتاحیه شب بازی Gamescom پخش شد را در زیر مشاهده کنید. King of Meat دارای یک ساختمان سیاهچال UGC خواهد بود و برای خرید دیجیتالی در دسترس خواهد بود، با عرضه بازی بر روی پلی استیشن 5، Xbox Series X|S، Steam و Nintendo Switch.

در حال حاضر، King of Meat تاریخ انتشار برنامه‌ریزی‌شده‌ای ندارد و صفحه Steam می‌گوید «به زودی می‌آید». با این حال، مطمئناً در آینده بیشتر در مورد این پارتی بازی حواس پرت خواهیم شنید. اگر دوست ندارید خودتان مدعی باشید، همچنین می‌توانید با ایجاد سیاه‌چال‌های خود برای مردم بازی کنید و سعی کنید در برابر تله‌های شرور و ابزارهای بصری که استفاده کرده‌اید زنده بمانید، افراد دیگر را شکنجه کنید.

amazon games d988 glowmade reveal king of meat d8afd8b1 gamescom 2024 66c525307d462

علاوه بر این، می‌توانید شخصیت خود را هر طور که دوست دارید سفارشی کنید و لباس‌ها، لوازم جانبی و احساسات خود را انتخاب کنید تا اعتماد به نفس خود را به عنوان یک رقیب در King of Meat نشان دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا