Cenit Finance به Space and Time می‌پیوندد و به «Space and Tokens» تغییر نام می‌دهد.

Cenit Finance به Space and Time می‌پیوندد و به «Space and Tokens» تغییر نام می‌دهد.

Cenit Finance ادغام خود را با مجموعه محصولات Space and Time اعلام کرده است و در حال تغییر نام تجاری به عنوان “Space and Tokens” است. 

این حرکت با هدف بهبود tokenomics برای توسعه‌دهندگان با ارائه ابزارهای پیشرفته برای بهینه‌سازی ابزارهای توکن، ایجاد برنامه‌های اختصاصی قوی، و پیش‌بینی بهتر خطرات بازار، طبق نسخه مطبوعاتی به اشتراک گذاشته شده با ارز دیجیتال. اخبار.

Space and Time، یک شرکت تحت حمایت مایکروسافت M12، داده‌های روی زنجیره تأیید شده را از طریق لایه محاسباتی قابل تأیید خود به Space و Tokens ارائه می‌کند. این ادغام توسعه دهندگان را قادر می سازد تا از پایگاه داده غیرمتمرکز SxT و AI برای ایجاد قراردادهای هوشمند مبتنی بر داده و اقتصاد توکن‌های پیچیده. 

فعالیت هوش مصنوعی و زنجیره ای

این پلتفرم همچنین از استودیوی هوش مصنوعی بدون کد SxT بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد اطلاعات بینش و داشبوردهایی درباره فعالیت‌های زنجیره‌ای ایجاد کنند.

کارلوس بورت، یکی از بنیانگذاران Cenit Finance و اکنون رئیس Web3 Data Solutions در SxT، بر پتانسیل نظارت مستمر و بهبود توکنومیک با استفاده از داده‌های تأیید شده بلادرنگ تأکید کرد.

ما آینده‌ای را تصور می‌کنیم که در آن tokenomics می‌تواند به طور مداوم با استفاده از داده‌های زنجیره‌ای تأیید شده و بلادرنگ نظارت، تنظیم و بهبود یابد. از منظر تیم ما، به عنوان افراد پرشور داده، ما از پیوستن به یکی از بازیگران پیشرو در فضای داده بلاک چین هیجان زده هستیم. ما مشتاق هستیم که قابلیت‌های هوش مصنوعی و تخصص داده خود را در پشته SxT اعمال کنیم.

کارلوس بورت

این شراکت نشان دهنده گامی مهم در ترکیب هوش مصنوعی و بلاک چین برای ایجاد اقتصادهای توکن کارآمدتر و ایمن است.

در اوایل امسال، Karak یکپارچه فضا و زمان صفر است راه حل مشترک پردازنده دانش برای افزایش امنیت و پاداش های غیرقابل اعتماد برای سرویس های امن توزیع شده آن.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل