Fera: The Sundered Tribes تاریخ دسترسی زودهنگام دریافت می کند

Fera: The Sundered Tribes تاریخ دسترسی زودهنگام دریافت می کند

بازی RPG آکروباتیک کاملاً جدید بقا در جهان باز برای کسانی که در Gamescom هستند در دسترس است. با این حال، اگر نیستید، نگران نباشید. Fera: The Sundered Tribes به تازگی یک تاریخ رسمی دسترسی اولیه دریافت کرده است. این عنوان توسط استودیو Massive Damage ساخته شده است که بازی هایی مانند Halcyon 6 و Star Renegades را ساخته است. عنوان مورد انتظار آنها، Fera: The Sundered Tribes، اکنون رسماً تاریخ دسترسی زودهنگام دارد.

این عنوان اولین بار در سال گذشته در طول نمایش پس از IGN برای بازی شبانه افتتاحیه Gamescom. Fera: The Sundered Tribes از 17 سپتامبر 2024 به صورت Early Access برای PC در Steam در دسترس خواهد بود.

این بازی از طرفداران زیادی در رسانه های اجتماعی برخوردار است و افراد زیادی از گیم پلی هیجان خود را ابراز می کنند. بازیکنان در آسمان پرواز می کنند و در مناظر پر جنب و جوش و سرسبز به دنبال جانوران غول پیکر می گردند. این بازی شامل عناصری از شکار و برداشت، نبرد هوایی و قابلیت شرکت در گیم پلی Co-op است. علاوه بر اینها، مردم همچنین می توانند روستای خود را بسازند و برای رهبری قبیله خود کار کنند.

ترکیب این عناصر منجر به یک دنیای فانتزی پسا آخرالزمانی خیره‌کننده می‌شود، زیرا بازیکنان در مناظر خیره‌کننده دست و پنجه نرم می‌کنند و اوج می‌گیرند تا با موجودات عظیم‌الجثه مبارزه کنند تا از مستعمره در حال رشد شما و ساکنان آن محافظت کنند.

“در حالی که برای ما به‌عنوان یک استودیوی مستقل دلهره‌آور است که ژانر بازی در استودیوهای غول‌پیکر با بودجه‌های هنگفت زندگی کنیم، اما از دیدن ویدیوهای Tiktok خود که به‌صورت ویروسی در می‌آیند و توسط بازیکنانی که از مفهوم «شکار هیولا» هیجان‌زده شده‌اند غرق می‌شوند، هیجان‌زده هستیم. کن سوتو، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Massive Damage, Inc.

می‌گوید: با wingsuits و مشتاق به دست گرفتن Fera.

با دسترسی زودهنگام Fera: The Sundered Tribes، دنیای باز بزرگی برای کاوش بازیکنان وجود دارد که حداکثر چهار بازیکن می‌توانند به بازی بپیوندند.  بیش از ده گونه هیولا برای شکار در بازی و چهار کلاس سلاح مجزا وجود دارد تا به شما فرصتی برای تنوع و بازی هر طور که می خواهید بدهید.

این بازی در Summer Games Fest Play Days نمایش داده شد و به عنوان یکی از برندگان “بهترین در بازی” GDC انتخاب شد. برای کسانی که می خواهند Early Access of Fera: The Sundered Tribes را خریداری کنند، می توانند آن را خریداری کنند روی Steam با قیمت 29.99 دلار، که بازی به طور کامل در سال 2025 منتشر خواهد شد.

هنگامی که این بازی به طور کامل منتشر شد، این بازی برای رایانه‌های شخصی و Xbox Series X|S در دسترس خواهد بود و پلتفرم‌های بیشتری پس از انتشار دنبال می‌شوند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل