یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین دلیلی که مشتریان به سری آیفون 16 اپل ارتقا نمی‌دهند، این است که نمی‌توانند هزینه خرید آیفون 16 را بپردازند.

یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بزرگ‌ترین دلیلی که مشتریان به سری آیفون 16 اپل ارتقا نمی‌دهند، این است که نمی‌توانند هزینه خرید آیفون 16 را بپردازند.

اپل آماده می شود تا مجموعه آیفون 16 خود را احتمالاً در 10 سپتامبر معرفی کند. دعوت‌نامه‌ای که ظاهراً به بیرون درز کرده است، با شعار «آماده» است. تنظیم کنید. ضبط.» در حالی که کسانی هستند که مشتاقانه منتظر پیش‌سفارش یکی از چهار دستگاه هستند یا در صف‌های طولانی در سرتاسر جهان آماده می‌شوند تا جدیدترین بهترین‌ها را به دست بگیرند، یک نظرسنجی روی دیگر سکه را نشان می‌دهد. بخشی از این نظرسنجی از 766 شرکت‌کننده پرسیده شد که بزرگ‌ترین دلیل عدم ارتقاء آیفون 16 که اواخر امسال عرضه می‌شود، چیست، و اکثر آنها اظهار داشتند که نمی‌توانند هزینه آن را بپردازند.

دومین دلیل بزرگ برای عدم ارتقا به آیفون 16 این است که مشتریان ترجیح می دهند مدل قدیمی خود را حفظ کنند

یک نظرسنجی عمیق که توسط SellCell انجام شده دلایلی را نشان می‌دهد که چرا مشتریان به هیچ یک از مدل‌های جدید آیفون 16 روی می‌آورند و نمی‌خواهند. ما به قسمتی رفتیم که در مورد دلایل عدم ارتقاء افراد در سال جاری بحث می‌کرد و از 766 پاسخ‌دهنده، 34.2 درصد از آنها گفتند که نمی‌توانند یکی از آنها را بپردازند و اکثریت را تشکیل می‌دهند. دومین دلیل بزرگ برای عدم ارتقا این بود که 34.1 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که مدل قدیمی خود را حفظ خواهند کرد.

منصفانه بگوییم، اگر از iPhone 13 یا حتی iPhone 12 استفاده می‌کنید، و اگر در انجام کارهای اساسی که از یک تلفن هوشمند انتظار می‌رود، بدون نقص به کار خود ادامه دهد، دلیل کمی برای ارتقاء وجود دارد. در مورد سومین دلیل بزرگ که چرا مشتریان ارتقا نمی‌دهند، 12.8 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی پاسخ دادند که هنوز تحت قرارداد هستند. جالب توجه است که 5.5 درصد از افراد گفتند که ویژگی ها و مشخصات آیفون جدیدتر همیشه تقریباً هر سال یکسان است.

معمولاً، این یک روش عالی برای مصرف‌کنندگان است که به یک چرخه ارتقاء ۲ ساله پایبند باشند، زیرا از این طریق، با دریافت سخت‌افزار و ویژگی‌های بهتر از طریق خرید یک‌باره پس از ۲۴ ماه، ارزش بیشتری برای پول خود دریافت می‌کنند. اقلیتی از مردم بر این باورند که آیفون 16 ارزش ارتقا به امسال را ندارد و 3.3 درصد از کل پاسخ دهندگانی را تشکیل می دهد که ادعا می کنند منتظر آیفون 17 خواهند بود، که دلیل خوبی است.

بر اساس گزارش‌ها، اپل را هدف قرار داده است رقم 90 میلیون محموله از مدل های آینده خود برای امسال، زیرا این شرکت احتمالاً تقاضای بالایی برای خط تولید جدید خود را پیش بینی می کند. البته، مشتریان دلایل مختلفی برای تمایل به ارتقای سال خود دارند، و اگر می‌خواهید دلیل آن را بدانید، روی لینک منبع زیر کلیک کنید.

منبع خبر: SellCell

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل