اخبار روزفناوری

Final Fantasy XVI در تاریخ 17 سپتامبر برای PC عرضه می شود

Final Fantasy XVI در تاریخ 17 سپتامبر برای PC عرضه می شود

Final Fantasy XVI مدت‌هاست که توسط پلتفرم‌های مختلف می‌خواستند، و سرانجام این بازی از 17 سپتامبر برای رایانه‌های شخصی عرضه شد. در ابتدا، زمانی که بازی در حال توسعه بود، قبل از اینکه آنها تصمیم بگیرند، به عنوان روی رایانه شخصی شناخته شد. تا آن را به یک پلی استیشن 5 انحصاری تبدیل کنید، که در ژوئن 2023 منتشر شد. از آن زمان، این بازی دو قسمت DLC پولی دریافت کرده است، با چندین اصلاحات برای دسترسی بیشتر به بازی، به خصوص با کنترل های دوربین.

در حالی که امروز اعلامیه با تریلر کاملاً جدید برای Final Fantasy XVI منتشر شد، همچنین از سوی یک افشاگر معروف به نام NateDrake به خوبی می‌توان گفت که این بازی احتمالاً در آینده به ایکس‌باکس می‌آید در انجمن‌های ResetEra، زیرا توسعه‌دهندگان در گذشته اعلام کرده‌اند که می‌خواهند تا حد امکان افراد بیشتری بازی را انجام دهند.

در تریلر جدید بازی Final Fantasy XVI با عنوان “Deliverance”، می توانید برخی از اقداماتی را که می توانید در طول بازی انتظار داشته باشید هنگام مبارزه با Eikons و دیگر دشمنان مشاهده کنید. این DLC پس از انتشار برای کسانی که قصد خرید آن را بر روی رایانه شخصی دارند در دسترس خواهد بود. می‌توانید بازی پایه را روی رایانه شخصی با قیمت 49.99 دلار یا نسخه کامل Final Fantasy XVI، که شامل دو DLCS: The Rising Tides و Echoes of the Fallen است، با قیمت 69.99 دلار خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا