اخبار روزفناوری

Commandos: Origins پیش از Gamescom تریلر جدیدی دریافت می کند

Commandos: Origins پیش از Gamescom تریلر جدیدی دریافت می کند

Commandos: Origins، جدیدترین بازی ساخته شده توسط Claymore Game Studios و منتشر شده توسط Kalypso Media، یک بازی جدید منتشر کرده است. تریلر پیش از نمایش آنها در Gamescom 2024. این بازی دنباله مورد انتظار در فرنچایز Commandos است که از سال 1998 منتشر شده است. این هشتمین بازی در این فرنچایز خواهد بود و در مقایسه با دو بازی قبلی یک داستان کاملاً جدید است. ، که ریمسترهای HD بودند.

این تریلر نگاهی انحصاری به بازی مخفی کاری دارد که اواخر امسال منتشر خواهد شد. “ما بسیار مفتخریم که Commandos: Origins را برای اولین بار در گیمزکام 2024 به مخاطبان گسترده ارائه می کنیم. این نشان دهنده یک نقطه عطف مهم برای استودیوی ما پس از مدت طولانی کار مخفیانه روی بازی ما است. هرچه به انتشار نزدیک تر می شویم، ما در حال نزدیک شدن به آن هستیم. یورگن روسویگ، مدیر استودیو در Claymore Game Studios می‌گوید: خوشحالیم که به گیمرها این فرصت را می‌دهیم که اولین ماموریت خود را در سالن نمایش آغاز کنند و مشتاقیم نظرات آنها را بشنویم زیرا آنها گیم‌پلی تاکتیکی جذاب Commandos: Origins را تجربه می‌کنند.” /p>

از نظر فنی، Commandos: Origins یک پیش درآمد است. به عمق آغاز سفر کماندوها می پردازد و به بازیکنان اجازه می دهد تا ماموریت هایی را با شخصیت های نمادین این فرنچایز آغاز کنند. بازیکنان با شخصیت هایی مانند جک اوهارا (کلاه سبز) و توماس هنکاک (سپر) در حالی که در یک محیط جنگ جهانی دوم حرکت می کنند، دوباره متحد می شوند.

تریلر گیم‌پلی جدید، توالی‌های رزمی شدیدی را به نمایش می‌گذارد و رویکردها و توانایی‌های ماموریت‌های چندگانه کماندوها را نشان می‌دهد. این نمایش‌ها به بازیکنان نشان می‌دهد که می‌توانند در سایه‌ها کمین کنند و از تاکتیک‌های مخفی کاری برای تکمیل سکانس‌ها استفاده کنند، یا می‌توانند با تفنگ‌های آتشین، از Flak-Vierlings به نفع خود برای ایجاد انفجارهای دراماتیک و کشتن دشمنان با استعداد استفاده کنند.

برای کسانی که در Gamescom 2024 شرکت می‌کنند، می‌توانید Commandos: Origins را شخصاً در غرفه Xbox در سالن 7 آزمایش کنید. علاوه بر این که در پلتفرم‌هایی مانند PlayStation 5، Xbox Series X|S و PC، آنها همچنین بازی را گسترش داده اند تا برای کسانی که از پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان استفاده می کنند در دسترس باشد. علاوه بر این، برای کسانی که Xbox Game Pass دارند، می‌توانید آن را به‌عنوان نسخه روز اول هم روی Xbox و هم برای رایانه شخصی بازی کنید.

commandos origins d9bedb8cd8b4 d8a7d8b2 gamescom d8aad8b1db8cd984d8b1 d8acd8afdb8cd8afdb8c d8afd8b1db8cd8a7d981d8aa d985db8c daa9d986d8af 66c373997fa6f

Commandos: Origins دارای یک بازی چندنفره مشترک 2 نفره است که در آن می توانید با یک دوست در یک صفحه تقسیم محلی یا از طریق گیم پلی آنلاین تیم شوید. بیش از 10 ماموریت برای بازیکنان وجود خواهد داشت که در حین سفر در کمپین جنگ جهانی دوم، شش شخصیت بدنام از بازی‌های قبلی را برای دلتنگی می‌بینند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا