اخبار روزفناوری

Hollow Knight Silksong در شب افتتاحیه Gamescom حضور ندارد

Hollow Knight Silksong در شب افتتاحیه Gamescom حضور ندارد

همانطور که بسیاری از طرفداران امیدوار بودند و دعا می کردند، خود جف کیگلی رسماً تأیید کرد که Hollow Knight Silksong در Gamescom Opening Night Live حضور نخواهد داشت. در یک پست در X، او این بیانیه را بیان کرد تا مردم بتوانند انتظارات خود را از حضور Hollow Knight Silksong در Gamescom Opening Night Live کاهش دهند.

در پست، او می‌گوید، “فقط برای اینکه این موضوع را از سر راه برداریم، هیچ Silksong در روز سه‌شنبه در ONL وجود ندارد. Team Cherry هنوز در حال پختن است.” از سال 2019 که برای اولین بار در روز ولنتاین در سال 2019 اعلام شد، طرفداران صبورانه منتظر هر گونه خبری در Silksong بودند، همراه با یک ویدیوی خاطرات توسعه دهنده. از آن زمان، به‌روزرسانی‌ها بسیار اندک بوده و اطلاعات کمتری به کسانی که منتظر دنباله هستند داده شده است. در سال 2019، طرفداران بیشترین به‌روزرسانی‌ها را برای Hollow Knight Silksong مشاهده کردند، که آخرین به‌روزرسانی آن در سال 2022 بود، زمانی که طرفداران تریلر کاملاً جدیدی از بازی را دیدند.

پس از آن نقطه، آنها بیان کردند که در توسعه تاخیرهایی وجود داشته است، به طوری که تیم Cherry در ابتدا قصد داشت تا Hollow Knight Silksong را در سال 2023 منتشر کند. با این حال، سال 2023 به سرعت آمد و رفت و متاسفانه هنوز هیچ نشانه ای از آن وجود نداشت. . آخرین نمای پیشرفت، رتبه‌بندی ESRB برای Hollow Knight Silksong،< /a> که حدود چهار ماه پیش در صفحه فروشگاه Xbox منتشر شد.

تا آنجا که مردم می‌دانند، Hollow Knight Silksong هنوز در حال توسعه است و هیچ خبری مبنی بر لغو یا تأخیر بیشتر آن وجود ندارد. متأسفانه، هیچ کس نمی داند که تیم Cherry در این مدت چقدر پیشرفت کرده است.

در طول سال‌ها، Gamescom Opening Night Live اعلامیه‌های بزرگی را به خود دیده است. در حالی که مردم ناامیدی خود را از عدم وجود Hollow Knight Silksong ابراز کرده اند، اکنون (به شوخی) برای Bloodborne یا Bloodborne 2 امیدوار هستند.

تاکنون تایید شده است که مردم می توانند انتظار دیدن محتوای Kingdom Come: Deliverance II، Indiana Jones، و The Great Circle و همچنین یک بازی کاملاً جدید توسط استودیو Tarsier، توسعه دهندگان جایزه را داشته باشند. برنده شدن در کابوس های کوچک.

علاوه بر آن عناوین، بینندگان نگاهی اجمالی به Call of Duty: Black Ops 6، MARVEL Rivals، Black Myth: Wukong و Dune Awakening نیز خواهند داشت. چیزی برای همه وجود دارد که باید در مراسم افتتاحیه شبانه گیمزکام که در 20 آگوست ساعت 11 صبح به وقت ظهر / 2 بعد از ظهر به وقت شرقی / 7 بعد از ظهر به وقت صبح و 8 بعد از ظهر به وقت مرکزی پخش می شود، بررسی شود.

hollow knight silksong d8afd8b1 d8b4d8a8 d8a7d981d8aad8aad8a7d8addb8cd987 gamescom d8add8b6d988d8b1 d986d8afd8a7d8b1d8af 66c36347e60d5

Gamescom امسال برنامه‌ای پرجمعیت دارد، بنابراین برای اطلاعیه‌های آینده مراقب باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا