تقریبا 90 درصد از توسعه دهندگان مورد بررسی می گویند بازی های پریمیوم به تراکنش های کوچک نیاز ندارند

تقریبا 90 درصد از توسعه دهندگان مورد بررسی می گویند بازی های پریمیوم به تراکنش های کوچک نیاز ندارند

خرد تراکنش‌ها یک موضوع داغ در صنعت بازی هستند، به خصوص که به طور فزاینده‌ای متداول می‌شوند. حتی در «بازی‌های تکمیل‌شده»، ریزتراکنش‌ها راهی پیدا می‌کنند تا خودشان را به بازی وارد کنند. به عنوان مثال، به Star Wars Outlaws نگاه کنید، یک بازی آینده که توسط Massive Entertainment ساخته شده و توسط Ubisoft منتشر شده است. بازی هنوز منتشر نشده است، و آنها از قبل نقشه راه دارند برای تراکنش های خرد برنامه ریزی شده.

با این حال، 90٪ از توسعه دهندگانی که در نظرسنجی در Devcom 2024 شرکت کردند، این حق بیمه را گفتند بازی ها نیازی به ریزتراکنش ندارند. در حالی که مخاطبان عام از قبل این را می‌دانند، شرکت‌های بازی همچنان آن‌ها را در بازی‌های پریمیوم قرار می‌دهند.

89٪ از توسعه دهندگان مورد بررسی در Devcom 2024 گفتند که معتقدند بازی های ممتاز می توانند “فقط با خرید به بازی بودن از نظر مالی موفق باشند.” به نظر می‌رسد بازی‌های پریمیوم منتشر شده بدون ریزتراکنش‌ها هر روز کمیاب‌تر می‌شوند.

در مورد مدل‌های کسب‌وکار، 65 درصد از مردم به مدل کسب‌وکار یک بازی برتر برای بازی‌های نسخه فیزیکی و دیجیتالی اعتقاد دارند. علاوه بر این، 81٪ از شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند که بازی چند پلتفرمی برای موفقیت یک بازی پریمیوم ضروری است. با کمال تعجب، یک نفر معتقد بود که بازی رایگان با تبلیغات بهترین مدل کسب و کار در بازی است. در حالی که این ممکن است برای بازی های موبایلی صادق باشد، تصور اینکه بازی هایی مانند Elden Ring یا Call of Duty رایگان برای بازی با تبلیغات باشند دشوار است. حتی در بازی‌های موبایلی، بسیاری از افراد در صورت وجود تبلیغات از انجام بازی خودداری می‌کنند یا مبلغ کمی را صرف حذف تبلیغات می‌کنند.

با نگاهی به سایر بینش‌های نظرسنجی Devcom، 31% استفاده حداقلی از هوش مصنوعی را در کار خود ترجیح می‌دهند و 21% می‌خواهند از هوش مصنوعی برای کد و تولید استفاده کنند تا کار توسعه را ساده‌تر کنند. 18 درصد مایلند از هوش مصنوعی برای بازاریابی و ارتباطات استفاده کنند. با توجه به سرعت گسترش و تکامل هوش مصنوعی، دیدن نتایج استفاده از هوش مصنوعی در سال آینده جالب خواهد بود.

با توجه به چالش‌هایی که صنعت بازی‌ها با آن مواجه است، 55 درصد معتقدند که بزرگترین مشکل اشباع بازار است و 46 درصد معتقدند که بزرگترین مشکل هزینه‌های توسعه است. هر دوی اینها مسائل مهمی در صنعت بازی هستند و ژانرها با هر بازی جدید اشباع تر می شوند. به عنوان مثال، ژانر Soulslike منفجر شد، و در مقایسه با سال گذشته، بازی‌های بیشتری از هر زمان دیگری در این سبک وجود دارد.

در نهایت، وقتی در مورد اخراج‌ها در صنعت بازی‌ها پرسیده شد، 57 درصد از سخنرانان پیش‌بینی کردند که اخراج‌ها در 12 ماه آینده با همان سرعت یا سریع‌تر ادامه می‌یابد و 43 درصد معتقد بودند که اخراج‌ها کاهش می‌یابد و مشاغل بیشتری باز می‌شوند. در صنعت برای مردم.

صنعت بازی‌ها به سرعت در حال تغییر و تحول است – نه لزوماً برای خوب. با این حال، مقایسه نتایج این نظرسنجی Devcom 2024 با سال آینده جالب خواهد بود.

 

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل