رویداد آیفون 16 اپل ممکن است در 10 سپتامبر با “آماده” برگزار شود. تنظیم کنید. ضبط» شعار

رویداد آیفون 16 اپل ممکن است در 10 سپتامبر با “آماده” برگزار شود. تنظیم کنید. ضبط» شعار

اپل می تواند رویداد خود را در 10 سپتامبر میزبانی کند تا سری جدید آیفون 16 و اپل واچ سری 10 جدید را معرفی کند. اپل معمولاً رویداد خود را در نیمه اول سپتامبر برگزار می کند، و این اخبار می تواند این باشد. با توجه به روندهای گذشته درست است. این شایعه همچنین تصویری از دعوت به مراسم را با “آماده. تنظیم. ضبط” به اشتراک گذاشت. تگ لاین، که می تواند به دکمه ضبط جدید اشاره کند.

اپل رویداد معرفی آیفون 16 خود را در 10 سپتامبر میزبانی می کند، اما هیچ تایید رسمی وجود ندارد

با توجه به Majin Bu، منابع آشنا به این موضوع پیشنهاد کرده‌اند که اپل می‌تواند میزبانی رویداد بزرگ آیفون 16 آن در 10 سپتامبر. منبع خبر خواسته است ناشناس بماند، و منبع خبر همچنین به اشتراک گذاشته است که هیچ راهی برای تأیید اینکه آیا این خبر دارای سنگینی است وجود ندارد. با این حال، تاریخ رویداد شایعه شده، با توجه به اینکه چگونه با تاریخ رویدادهای گذشته شرکت مطابقت دارد، قابل قبول است.

در رویداد خود، اپل مدل های جدید آیفون 16 و آیفون 16 پرو را معرفی خواهد کرد که تغییرات قابل توجهی در طراحی و ویژگی های جدید خواهند داشت. این شرکت همچنین می‌تواند ویژگی‌های اختصاصی Apple Intelligence را برای این مجموعه ارائه کند، که در اواخر سال جاری در دسترس قرار خواهد گرفت. ، احتمالاً در ماه اکتبر برای جزئیات بیشتر می‌توانید دعوت‌نامه رویداد را در زیر بررسی کنید، اما آن را با کمی نمک بپذیرید، زیرا هیچ تأییدی از پایان شرکت وجود ندارد.

به‌جز آیفون 16، رویداد اپل می‌تواند میزبان اپل واچ سری 10 و ایرپادهای جدید باشد، که اخیراً شایعه شده است که در دو نوع عرضه می‌شوند. این دعوت همچنین زمان برگزاری این رویداد را که برای 10:00 صبح در تئاتر استیو جابز در اپل پارک برنامه ریزی شده است، توضیح می دهد. به محض اینکه اطلاعات بیشتر در دسترس باشد، جزئیات بیشتری را در مورد رویداد معرفی آیفون 16 به اشتراک خواهیم گذاشت.

در حال حاضر، حتما توجه داشته باشید که اپل در این مرحله دعوتنامه رسمی را به اشتراک نگذاشته است، اما ممکن است به زودی برسد. اپل معمولاً یک هفته قبل از رویداد دعوت‌نامه‌های رویداد را ارسال می‌کند، به این معنی که اگر رویداد در 10 سپتامبر برگزار شود، دعوت‌نامه‌ها باید در هفته اول ماه آینده، احتمالاً در روز سوم، ارسال شوند. آیا فکر می کنید اپل میزبان رویدادی در تاریخ شایعه شده است؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل