اخبار روزفناوری

ZOTAC Gaming ZONE Handheld اکنون به طور رسمی راه اندازی شد: با قیمت 799 دلار آمریکا با AMD Ryzen 7 8840U در مقابل LPDDR5X در دسترس است

ZOTAC Gaming ZONE Handheld اکنون به طور رسمی راه اندازی شد: با قیمت 799 دلار آمریکا با AMD Ryzen 7 8840U در مقابل LPDDR5X در دسترس است

ZOTAC رسما دستی با نام تجاری جدید Gaming ZONE خود را راه اندازی کرد که دارای APU Ryzen 7 8840U AMD در طراحی AMOLED است.

ZOTAC رسماً گیمینگ ZONE دستی خود را با Ryzen 7 8840U AMD به همراه طراحی و مشخصات عالی با قیمت 799 دلار آمریکا معرفی کرد

اعلامیه مطبوعاتی: ZOTAC با افتخار اعلام می‌کند که بازی دستی موردانتظار برتر، ZOTAC GAMING ZONE، آماده شروع پذیرش پیش‌سفارش در مناطق منتخب و پلتفرم‌های خرده فروشی الکترونیکی است. ZONE، که بر سخت‌افزار ممتاز و کنترل‌های ویژه تأکید دارد، COMPUTEX 2024 با پیش بینی زیادی اعلام شد.

بازی در منطقه

ZOTAC GAMING ZONE اولین رایانه شخصی بازی دستی در بازار است که سخت‌افزار ممتاز و ویژگی‌های کنترل نخبه‌ای را در خود جای داده است که بازیکنان در رایانه‌های شخصی دیگر نخواهند یافت و به گیمرها غوطه‌ور شدن و مزیت‌های بیشتری را در بازی‌های رایانه‌ای مانند غیره ارائه می‌دهد.

کنسول بازی دستی ZOTAC GAMING ZONE

  • پردازنده AMD Ryzen 7 8840U با گرافیک مجتمع Radeon 780M
  • نمایشگر 7 اینچی AMOLED فول اچ دی، نرخ رفرش 120 هرتز و روشنایی 800 نیت
  • Elite Controls با ماشه های جلوه هال و میله های آنالوگ
  • ماشه‌های قابل تنظیم 2 مرحله‌ای برای محرک مو یا ورودی دقیق با برد کامل
  • شماره گیری شعاعی برای تغییرات تنظیمات سیستم در حین پرواز
  • ترک پد دوگانه و چیدمان کنترلر متقارن در اندازه کامل
  • دو پورت USB4، بلوتوث 5.2 و Wi-Fi 6E
  • پایه داخلی
  • 1 ماه رایگان XBOX Game Pass با هر خرید جدید ZONE

ZOTAC GAMING DOCKING STATION

  • از اکثر دستگاه‌های دارای قابلیت DP از طریق USB-C پشتیبانی می‌کند
  • اسلات SSD اضافی M.2 NVMe
  • طراحی پورت 7 در 1 با خروجی ویدیو برای تجربه نمایش بزرگتر
  • طراحی زیبا با مواد درجه یک

ZOTAC GAMING ZONE جنس حمل

  • طراحی شده برای ZONE
  • مقاوم در برابر آب و محافظ پوسته سخت
  • کیسه های اضافی برای اقلام متفرقه

ZOTAC GAMING ZONE مجهز به پردازنده Ryzen 7 8840U AMD است، یک نیروگاه کارآمد با معماری Zen 4 و گرافیک RDNA 3 که حتی بازی های AAA را با وضوح 1080p امکان پذیر می کند. ZONE همراه با 16 گیگابایت حافظه LPDDR5X-7500، طیف کاملی از تجربیات را که بازی‌های رایانه شخصی می‌توانند از طریق تصاویر و عملکرد خیره‌کننده ارائه دهند، ایجاد می‌کند.

بازی‌ها همچنین می‌توانند از فریم‌های حرکتی سیال (FMF) و فناوری FidelityFX Super Resolution برای بهبود عملکرد بازی و غوطه‌ور شدن بیشتر بهره ببرند. در مورد فضای ذخیره سازی، ZONE دارای یک SSD با اندازه کامل 2280 512 گیگابایتی M.2 NVMe PCIe 4.0 x4 و یک کارت خوان UHS-II microSD برای پوشش نیازهای ذخیره سازی هر گیمر است.

ZOTAC GAMING ZONE مجهز به نمایشگر ۷ اینچی AMOLED فول اچ‌دی ممتاز است که اولین مورد در رایانه‌های شخصی دستی است. با رنگ مشکی عمیق و گستره رنگ گسترده ای که فقط نمایشگرهای AMOLED می توانند ارائه دهند، تضمین می شود که گیمرها با غوطه وری بصری بی بدیل شگفت زده شوند. برای افزودن به مزیت رقابتی بازیکنان، نمایشگر همچنین از نرخ تازه سازی سریع 120 هرتز و تا 800 نیت روشنایی بهره می برد که تصاویری صاف و جزئیات شفاف را ارائه می دهد.

کنترل نخبگان

در حالی که عملکرد سخت‌افزار برای کنسول‌های دستی بسیار مهم است، ZOTAC GAMING ZONE از طریق مجموعه کاملی از گزینه‌های کنترل نخبه که معمولاً فقط در کنترل‌کننده‌های بازی پریمیوم یافت می‌شوند، پیش‌بینی می‌شود.

ماشه‌ها و چوب‌های آنالوگ از سنسورهای جلوه‌های سالن استفاده می‌کنند که دقت را افزایش می‌دهند و از سایش و پارگی جلوگیری می‌کنند.

ماشه‌های قابل تنظیم ۲ مرحله‌ای

ZONE که برای پاسخگویی به نیازهای گیمر مدرن طراحی شده است، دارای ماشه های قابل تنظیم 2 مرحله ای است تا گیمرها بتوانند مانند یک حرفه ای در حال حرکت بازی کنند. شلیک سریع با ماشه های موی سفر کوتاه، یا کنترل کامل را با ماشه های آنالوگ سنتی با تکان دادن سوئیچ در اختیار بگیرید.

شماره گیری شعاعی

برای مواقعی که نمی‌توانید دست خود را از روی بازی بردارید، ZONE پشت شماست. شماره‌گیرهای شعاعی اطراف هر دو دسته آنالوگ به گیمرها اجازه می‌دهند تنظیمات سیستم را با یک چرخش تنظیم کنند.

پدهای حرکتی دوگانه

ترک‌پدهای دوگانه در دو طرف ZONE قرار گرفته‌اند تا وسیله‌ای جایگزین برای کنترل دسک‌تاپ یا پخش عناوین رایانه‌های شخصی سنگین با ماوس بدون تجهیزات جانبی اضافی ارائه دهند.

چنین ویژگی‌هایی تجربه بازی را افزایش می‌دهند و به گیمرها در یک محیط رقابتی برتری می‌دهند. علاوه بر این، یک گیم‌پد با اندازه کامل، دکمه‌های ماکرو دوقلوی عقب، و انواع دکمه‌های حتی به طور عمدی انتخاب شده‌اند، با D-Pad از میکروسوئیچ‌های کلیکی برای بازخورد بیشتر استفاده می‌کند.

ارگونومی

به‌جز دکمه‌های اضافه‌شده، شکل کلی ZOTAC GAMING ZONE به دقت در نظر گرفته شده و برای گرفتن پایدار و متعادل طراحی شده است که ساعت‌ها پس از استفاده مداوم راحت می‌ماند. طرح‌بندی دکمه‌ها نیز به‌صورت متقارن طراحی شده‌اند، که به بازیکنان اجازه می‌دهد در مقابل چیدمان‌های کنترل‌کننده افست، کنترل بهتری روی دستگاه داشته باشند.

دو پورت USB4

دو پورت USB4 با سرعت کامل به صورت استراتژیک در بالا و پایین دستگاه قرار گرفته‌اند که به انعطاف‌پذیری بیشتری برای استفاده اجازه می‌دهد. با استفاده از پورت انتخابی خود، فایل های حجیم را انتقال دهید یا به سرعت شارژ کنید.

اتصال

با Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 موجود، به کاربران با پهنای باند بالا و اتصال به اینترنت پرسرعت برای دانلود عناوین بزرگتر و بازی با تأخیر کمتر، و استفاده از لوازم جانبی بلوتوث و لوازم جانبی اضافی را ارائه می دهد. ZONE همچنین مجهز به دوربین جلو و میکروفون برای تماس‌های ویدیویی بداهه، و همچنین دکمه روشن/خاموش خواننده اثر انگشت است که از ورود امن به ZONE از طریق Windows Hello پشتیبانی می‌کند.

لوازم جانبی

در کنار خود ZOTAC GAMING ZONE، ZOTAC GAMING همچنین دو لوازم جانبی سفارشی را برای گسترش موارد استفاده دستگاه بازی معرفی می‌کند: یک ایستگاه اتصال با مجموعه‌ای از پورت‌ها و همچنین یک رابط برای ذخیره‌سازی سریع NVMe SSD به تبدیل بازی های دستی به یک دسکتاپ تمام عیار. و همچنین یک کیف حمل با فضای ذخیره‌سازی اضافی تا بازیکنان بتوانند با خیال راحت در حال حرکت بازی کنند که از ZONE آنها به خوبی محافظت می‌شود.

XBOX Game Pass

برای اینکه گیمرها مستقیماً به منطقه بازی‌سازی ZOTAC بپرند، هر واحد همراه با یک ماه آزمایشی رایگان XBOX Game Pass ارائه می‌شود تا گیمرها بتوانند مستقیماً به دنیای بازی‌های دستی شیرجه بزنند. وسواس بعدی خود را کشف کنید، یا بازی های کلاسیک را در یک عضویت دوباره کشف کنید، و با بازی هایی که همیشه اضافه می شوند، همیشه چیزی برای بازی وجود دارد.

در دسترس بودن برای ZOTAC GAMING ZONE

zotac gaming zone handheld d8a7daa9d986d988d986 d8a8d987 d8b7d988d8b1 d8b1d8b3d985db8c d8b1d8a7d987 d8a7d986d8afd8a7d8b2db8c d8b4d8af d8a8d8a7 66c32b45613b2

ZOTAC GAMING ZONE ZGC-G1A1W-01 اکنون برای پیش‌سفارش در پلتفرم‌های انحصاری e-tailer در مناطق منتخب، در یک پیکربندی آماده با 16 گیگابایت حافظه LPDDR5X، 512 گیگابایت SSD M.2 و Windows 11 Home از قبل نصب شده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا