اکوسیستم کاردانو باید برای آماده سازی برای ارتقای چانگ عجله کند: تقاطع

اکوسیستم کاردانو باید برای آماده سازی برای ارتقای چانگ عجله کند: تقاطع

Intersect، سازمانی که بر توسعه بلاک چین کاردانو نظارت می‌کند، یک فراخوان فوری برای پروژه‌های کاربردی غیرمتمرکز در بلاک چین صادر کرد تا آماده‌سازی آن‌ها برای ارتقای چانگ شماره ۱ تسریع شود. 

طبق بیانیه 17 اوت توسط Intersect که با crypto.news به اشتراک گذاشته شده است، بیش از 80 درصد از اپراتورهای سهام در Cardano (ADA) قبلاً به آخرین گره اعتبارسنجی، 9.1 منتقل شده اند. .0. با این حال، صرافی‌های کریپتو و برنامه‌های غیرمتمرکز در بلاک چین نیز باید به نود 9.1.0 ارتقا یافته و پیشرفت خود را گزارش کنند. 

در بیانیه خود، این سازمان گفت که موفقیت این ارتقا به صرافی ها بستگی دارد که به هدف نقدینگی 85 درصد در گره جدید دست پیدا کنند.

ارتقاء چانگ قرار است حاکمیت زنجیره ای را به اکوسیستم کاردانو معرفی کند. چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano، قبلاً اهمیت این ارتقا را برجسته کرده و آن را گامی اساسی در جهت ایجاد یک “تمدن غیرمتمرکز” برای میلیون ها کاربر توصیف کرده است.

همانطور که crypto.news قبلاً گزارش شده، ارتقای چانگ آغازگر دوران ولتر خواهد بود، که انتظار می‌رود شبکه را به یک سیستم کاملاً غیرمتمرکز نزدیک‌تر کند.

بلاک چین قبلاً چندین دوره ارتقاء را پشت سر گذاشته است که هر کدام به نام شاعران تأثیرگذار (به عنوان مثال، بایرون، شلی، گوگن و باشو) نامگذاری شده اند. ارتقای آتی Chang به دارندگان توکن ADA این امکان را می‌دهد تا در مورد تغییرات پروتکل رای دهند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این ارتقا در قراردادهای هوشمند، به‌ویژه با معرفی رمزنگاری اولیه PlutusV3 برای ایمن کردن داده‌ها در شبکه، بهبودهایی را به همراه داشته باشد.

تاکنون، توکن کاردانو واکنش زیادی به توصیه‌های Intersect نشان نداده است. در حال حاضر با قیمت 0.3345 دلار معامله می شود که 0.8 درصد بهبود در 24 ساعت گذشته داشته است.

نمودار قیمت کاردانو، 1 می تا اوت. 17 | منبع: crypto.news

در طی 30 روز، قیمت فعلی ADA همچنان کاهش 21 درصدی را نشان می‌دهد – یک سال بهبودی 24 درصدی تا به امروز.

در پایان ژوئیه، ADA پس از کمیسیون اوراق بهادار و مبادلات ایالات متحده در نبرد حقوقی مداوم خود با Binance، ادعاهایی مبنی بر اینکه ADA یک امنیت ثبت نشده است، پنهان کرد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل