اخبار روزفناوری

اتصال ماهواره‌ای T-Mobile ممکن است با تأخیر مواجه شود به دلیل افزایش فشار رقبا

اتصال ماهواره‌ای T-Mobile ممکن است با تأخیر مواجه شود به دلیل افزایش فشار رقبا

همکاری T-Mobile و SpaceX برای مدت طولانی ادامه دارد تا اتصال ماهواره ای به دستگاه های تلفن همراه را که با هدف افزایش پوشش برای کاربران از طریق اتصال مستقیم آنها به ماهواره در خارج از برد یا در مناطقی که اتصال ضعیف دارند، انجام دهد. . این دو شرکت سخت کار کرده اند تا خدمات را تا پایان سال در ایالات متحده ارائه دهند، اما به نظر می رسد برخی از شرکت ها به دلیل آسیب احتمالی که ممکن است به اتصالات شبکه آنها وارد کند، مانع از راه اندازی آن می شوند.

در حالی که T-Mobile و SpaceX برای پرتاب پیامک ماهواره‌ای به صورت تجاری آماده می‌شوند، با مانعی از سوی سایر شرکت‌ها مواجه می‌شود که احتمالاً منجر به تاخیر می‌شود

T-Mobile و SpaceX همکاری خود را در سال 2022 اعلام کردند تا با استفاده از ماهواره های Starlink، اتصال ماهواره ای به مشتریان T-Mobile را به ارمغان بیاورند و این دو شرکت در حال آماده شدن برای راه اندازی خدمات خود در ایالات متحده در سال جاری هستند. چشم انداز آن برای قابلیت گسترده است زیرا قصد دارد خدمات خود را در سطح جهانی گسترش دهد. این طرح ها با مشکل مواجه شده اند، زیرا چهار شرکت با راه اندازی این خدمات مخالفت کرده اند و ادعا می کنند که به عملیات آسیب می رساند.

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) به بهبود اتصال در سراسر ایالات متحده اختصاص دارد و به صراحت بر مناطق دورافتاده یا روستایی تأکید می کند که معمولاً مردم با اتصال ضعیف مواجه می شوند. تلاش‌های آن‌ها برای گسترش و بهبود اتصال را می‌توان در ابتکار پوشش تکمیلی از فضا (SCS) مشاهده کرد، که بر افزایش پوشش با ارائه قرار گرفتن در معرض بیشتر در جایی که شبکه‌های تلفن همراه قادر به انجام آن نیستند، تمرکز دارد. در حالی که هدف بهبود اتصال است، به ویژه در مواردی که سریال های تلفن همراه کم است، خدمات این است که اطمینان حاصل شود که آنها با شبکه های تلفن همراه از قبل ایجاد شده و عملکرد آنها تداخل ندارند.

با ایجاد آن، SpaceX FCC را برای چشم پوشی از محدودیت‌های چگالی شار توان (PFD) حذف کل خارج از باند (OOBE) و افزایش تقریباً نه برابری در حد مجاز قبلاً توسط مقررات درخواست کرد. دلیل این درخواست این است که به SpaceX اجازه می دهد تا عملیات خود را به دلیل سیگنال های قوی تر و اتصال بهتر بهبود بخشد. هر دو T-Mobile و SpaceX اصرار دارند که FCC قوانین سختگیرانه خود را تغییر دهد و انعطاف‌پذیری بیشتری ارائه دهد، که به دلیل پوشش اضافی به نفع مصرف کنندگان و اولین پاسخ دهندگان خواهد بود.

AT&T و Verizon با T-Mobile و SpaceX مخالف هستند و از تنظیم‌کننده‌ها می‌خواهند که این درخواست را نپذیرند زیرا باعث اختلال در خدمات شبکه های پهن باند تلفن همراه دیگر و برای عملیات آنها مضر باشد. آنها دادخواستی را برای آن تنظیم کرده اند و حتی شرکت های ماهواره ای مانند Echostar و Omnispace با این درخواست مخالفت کرده اند.

d8a7d8aad8b5d8a7d984 d985d8a7d987d988d8a7d8b1d987d8a7db8c t mobile d985d985daa9d986 d8a7d8b3d8aa d8a8d8a7 d8aad8a3d8aedb8cd8b1 d985 66bfa72079042

T-Mobile و SpaceX ادعا می‌کنند که این تلاشی از سوی رقبا برای به تاخیر انداختن پرتاب و جلوگیری از هرگونه سود احتمالی شرکت‌ها از پوشش اضافی است. از ارزیابی وضعیت پیچیده کنونی، به نظر می رسد که کاربران T-Mobile ممکن است برای دریافت پیامک ماهواره ای بیشتر منتظر بمانند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا