افسانه سیاه: Wukong پیش نمایش گسترده ای از افکت ها و عملکرد NVIDIA RTX دریافت می کند

افسانه سیاه: Wukong پیش نمایش گسترده ای از افکت ها و عملکرد NVIDIA RTX دریافت می کند

با بررسی بازی Black Myth: Wukong بالاخره منتشر شد (از جمله مال ما)، NVIDIA همچنین از این فرصت استفاده می‌کند تا تمامی جزئیات اجرای کامل ray tracing بازی را قبل از عرضه در روز سه‌شنبه ۲۰ به اشتراک بگذارد.

اول و مهمتر از همه، به لطف نورهای غیرمستقیم با ردیابی پرتوهای چندگانه، نور طبیعی رنگی تا دو برابر در سراسر Black Myth: Wukong منعکس می شود و نور غیرمستقیم و انسداد واقعی تری ایجاد می کند. یک الگوریتم یکپارچه نورپردازی دقیق‌تری از صحنه‌ها و اشیاء ارائه می‌کند و هر صحنه را تا حد امکان فراگیر می‌کند.

در مقایسه با بازتاب‌های فضای صفحه، انعکاس‌های ردیابی شده با اشعه به طور دقیق‌تر محیط اطراف خود را منعکس می‌کنند، شامل جزئیات برگشتی می‌شوند و با وضوح کامل ارائه می‌شوند، جهان را برجسته‌تر می‌کنند و غوطه‌وری را افزایش می‌دهند. همانطور که در مقایسه زیر ارائه شده توسط NVIDIA مشاهده می‌شود، حوضچه‌های ساکن سطحی آینه‌مانند از ناحیه اطراف را با جزئیات بیشتر در صورت فعال بودن ردیابی پرتو ارائه می‌دهند.

NVIDIA همچنین فاش کرد که با Game Science برای پیاده‌سازی تکنیکی در جهان به نام انعکاس ذرات ردیابی پرتو در Black Myth: Wukong کار کرده است. با استفاده از ردیابی پرتو دو سطحی، شفافیت‌های مستقل از نظم را برای مجموعه‌های اسپرایت بزرگ ارائه می‌کند و سیستم ذرات بازی را به‌طور کارآمدی در بازتاب‌های زمان واقعی ارائه می‌کند. در مقایسه زیر می توانید ببینید که وقتی ردیابی پرتو غیرفعال است، آتش به هیچ وجه منعکس نمی شود.

سوزاننده های ردیابی پرتو در بازی ها بی سابقه نیستند، اما همچنان بسیار نادر هستند. این فناوری اثر دنیای واقعی پرتوهای نوری را که توسط آب، سطوح منحنی و اشیاء منعکس و شکسته می‌شوند شبیه‌سازی می‌کند و الگوهای نوری منحصربه‌فردی را در سطوح مجاور مانند بستر رودخانه‌ها ایجاد می‌کند. بار دیگر، ردیابی پرتو، واقع‌گرایی و غوطه‌ور شدن در افسانه سیاه: ووکانگ را بهبود می‌بخشد.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، این بازی از سایه‌های ردیابی پرتو پشتیبانی می‌کند، که غنای دلپذیری را به محیط‌های فانتزی با سخت شدن و نرم‌کردن تماس، خود سایه‌زنی و سطوح بالاتری از جزئیات بدون الایاس اضافه می‌کنند. اشیاء نزدیک سایه‌های کامل و زمینی را نشان می‌دهند و حتی جزئیات دقیق ساختارهای دور و تودرتو را می‌توان برای تصویر واقعی‌تر حل کرد. مقایسه زیر را بررسی کنید.

NVIDIA همچنین پیش نمایشی از عملکرد بازی ارائه کرده است. با توجه به بنچمارک های به اشتراک گذاشته شده، دارندگان قدرتمندترین کارت گرافیک، GeForce RTX 4090، می توانند بازی را با کیفیت 4K با رزولوشن فوق العاده DLSS که روی حالت عملکرد تنظیم شده، تولید فریم DLSS فعال است، و ردیابی پرتوهای کامل روی حداکثر در حالی که نزدیک به رسیدن است، اجرا کنند. 100 فریم بر ثانیه RTX 4080 SUPER به میانگین 74 فریم در ثانیه دست می یابد، در حالی که 4070 Ti SUPER در تست 66 فریم در ثانیه ثبت شده است.

درایور Game Ready هفته آینده، احتمالاً قبل از عرضه رسمی، توزیع خواهد شد. برای یادآوری، افسانه سیاه: Wukong GeForce RTX 40 Series بسته را می توان تا 20 اوت (روز انتشار) خریداری کرد. اگر رایانه شخصی به اندازه کافی قدرتمند ندارید، همیشه GeForce NOW گزینه برای جریان ابری.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل