Gardens Partners With Pragma برای پشتیبانی چند نفره آنلاین بهینه

Gardens Partners With Pragma برای پشتیبانی چند نفره آنلاین بهینه

Gardens یک استودیوی بازی‌سازی معتبر است که سابقه بازی‌هایی مانند Diablo IV، Skyrim، Journey، Firewatch، و بسیاری موارد دیگر در رزومه های تیم. امروز، Gardens اعلام کرد که با Pragma، موتور بازی‌سازی باطنی که پلتفرم‌هایی را برای برخی از بزرگترین بازی‌های سرویس زنده ساخته است، همکاری می‌کند تا بهترین پشتیبانی چندنفره آنلاین را برای جدیدترین بازی خود دریافت کند. این بازی‌ها عبارتند از League of Legends، Destiny 2 و Plants vs Zombies 2.

با همکاری با پراگما، آنها می توانند بدون نگرانی در مورد محدودیت های فنی به توسعه پروژه اعلام نشده خود ادامه دهند. “کار کردن با تیم ما از طراحان بازی واقعا عالی بوده است تا همه ایده های آنها را بدست آوریم و با پیاده سازی ها برگردم. و من بسیار انعطاف پذیرتر هستم و می توانم درخواست های منحصر به فرد آنها را با Pragma برآورده کنم زیرا آنها یک سیستم توسعه پذیر به من دادند که به من اجازه نمی دهد سرژ کنیستاتاس، رئیس مهندسی در Gardens Interactive، گفت: فقط یک پاسخ یکسان برای همه بدهید.

با همکاری با Pragma، Gardens اکنون پلتفرمی دارد که می‌تواند بدون ساخت کل موتور از ابتدا یا سرمایه‌گذاری بیش از حد منابع برای نگهداری آن، گسترش یابد. این به این دلیل است که Pragma Backend Game Engine به توسعه‌دهندگان یک راه‌حل باطن ارائه می‌دهد که ثابت می‌ماند و همه ابزارها و نیازهای اساسی برای یک بازی آنلاین خدمات زنده را دارد. Pragma همچنین به باغ‌ها اجازه می‌دهد تا ابزارها را مطابق میل خود سفارشی کنند تا بتوانند به همان اندازه که می‌خواهند ابتدایی یا پیچیده باشند.

در مورد پروژه آینده Gardens اطلاعات زیادی در دست نیست، زیرا هنوز نامی ندارد. با این حال، گفته می‌شود که بر اساس روش‌های خاصی است که اعضای تیم تجربیات آنلاین مشترکی را در گذشته طراحی کرده‌اند و به بازیکنان اجازه می‌دهد از مسیرهای خود عبور کنند و با تغییر شکل و کاوش در طبیعت‌های فانتزی به سفرهای یکدیگر بپیوندند.

گفته می شود که این شرکت به افشای عنوان بازی نزدیک می شود و به مخاطبان علاقه مند اطلاعات بیشتری در مورد انتظارات از پروژه آینده ارائه می دهد. با این حال، در حال حاضر، اطلاعات حداقل است. می‌دانیم که برخی از افرادی که روی این پروژه کار می‌کنند روی بازی‌هایی مانند Sky: Children of the Light و Journey کار کرده‌اند که هر دو از گیم‌پلی آنلاین خدمات زنده به طور منحصربه‌فردی در مقایسه با سایر بازی‌های سرویس زنده استفاده می‌کنند.

گاردنز در سال 2021 توسط کریس بل، لکسی دوستال و استفان بل تأسیس شد و تیم از زمان افتتاح آن به طور تصاعدی رشد کرده است. آنها دارای حمایت مالی مستقل بودند و در جولای 2021 در یک دور Seed به رهبری Transcend Fund 4.5 میلیون دلار جمع آوری کردند. علاوه بر این، آنها 31.1 میلیون دلار در بودجه سری A به رهبری Lightspeed Venture Partners و Krafton جمع آوری کردند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل