انجمن TON برنامه جدیدی را برای حمایت از توسعه دهندگان اولیه TON راه اندازی می کند

انجمن TON برنامه جدیدی را برای حمایت از توسعه دهندگان اولیه TON راه اندازی می کند

TON، شبکه بلاک چین برای اکوسیستم وب 3 در تلگرام، از برنامه جدیدی رونمایی کرده است که به نظر می رسد از پروژه های جدید پشتیبانی کند.

با استفاده از Toncoin (TON) به‌عنوان ارز رمزنگاری شده بومی برای کارمزد مدیریت، سهام‌داری و تراکنش، TON یکی از ارزهای دیجیتال است. بلاک چین های صنعت کریپتو که سریع ترین رشد را دارند.

TON Nest چیست؟

تیم بلاک چین TON اعلام کرد معرفی TON Nest ، یک برنامه جدید که هدف آن ارائه راهنمایی و سایر منابع پشتیبانی برای پروژه های مرحله اولیه در شبکه است. Nest ابتکاری از TON Society است، شبکه ای از علاقه مندان به بلاک چین که بر تسریع رشد اکوسیستم TON در تلگرام متمرکز شده است.

در پست در X در 16 اوت، پلتفرم گفت برنامه جدید انجمن TON در سراسر جهان به توسعه دهندگان فرصتی برای ارائه پروژه ها، دسترسی به کارگاه ها و رقابت با تیم های دیگر برای کسب جوایز ارائه می دهد.

با Nest، سازندگان اولیه‌ای که به دنبال استقرار در TON هستند، فرصتی برای بهره‌مندی از کارگاه‌های خصوصی و محیطی خواهند داشت. شرکت‌کنندگان می‌توانند از این انجمن جدید فقط برای سازندگان استفاده کنند.

رشد اکوسیستم TON

در آوریل امسال، انجمن TON با شرکت هوش مصنوعی HumanCode همکاری کرد پروژه تایید هویت این پروژه یک برنامه تشویقی 5.9 میلیون دلاری برای اعضای انجمن TON با هدف آوردن هویت وب 3 به اکوسیستم تلگرام ارائه کرد.

تلگرام به طور فزاینده ای کلید این ابتکارات شده است و با برنامه هایی مانند ابتکار لیگ آزاد که در مارس 2023 راه اندازی شد، کاربران را به فضای بلاک چین و کریپتو جذب می کند.

تلگرام با بیش از 950 میلیون کاربر فعال ماهانه، فرصت رشد بزرگی را ارائه می دهد که نه تنها به Toncoin، بلکه به پروژه هایی مانند Notcoin (NOT کمک کرده است. )، همستر کمبت و Catizen.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل