سامسونگ می تواند گلکسی اس 25 اولترا را به عنوان گلکسی اس 25 نوت به بازار عرضه کند، با شایعه ای مبنی بر اینکه نام “پلاس” نیز تغییر خواهد کرد.

سامسونگ می تواند گلکسی اس 25 اولترا را به عنوان گلکسی اس 25 نوت به بازار عرضه کند، با شایعه ای مبنی بر اینکه نام “پلاس” نیز تغییر خواهد کرد.

دستگاه گلکسی نوت در نهایت منحل شد و با طیف تلفن های هوشمند گلکسی اس ادغام شد و مدل رده بالا اکنون بسیار شبیه به پرچمداران فعلی سامسونگ است. با این حال، غول کره ای ممکن است نظر خود را تغییر دهد و نام “Note” را برای گلکسی اس 25 اولترای آینده بازگرداند و آن را گلکسی اس 25 نوت بگذارد و در عین حال نام گلکسی اس 25 پلاس را نیز تغییر دهد.

تغییر نام برای گلکسی اس 25 اولترا و گلکسی اس 25 پلاس می تواند نشان دهنده تغییر در ارائه یک تجربه پرچمدار ارتقا یافته نیز باشد

با توجه به اینکه Google نه تنها Pixel 9 Pro XL جدید را معرفی می‌کند، بلکه نام جدیدی را به پرچم‌دار تاشوی نسل دوم خود، Pixel 9 Pro Fold اضافه می‌کند، تغییر در طرح نام‌گذاری گوشی‌های هوشمند تاکتیک ثابتی است که توسط سازندگان اعمال می‌شود. این تصور را به وجود می‌آورد که جدیدترین دستگاه‌ها نه تنها نام متفاوتی را ارائه می‌کنند، بلکه تجربه بهبود یافته‌ای را نیز در مقایسه با نسخه‌های قبلی خود ارائه می‌دهند. یوگش برار، که از دسته X خود استفاده می کند @heyitsyogesh، فاش می کند که نام جدید Galaxy S25 Ultra می تواند Galaxy S25 Note باشد، در حالی که Galaxy S25 Plus را می توان Galaxy S25 Pro نامید.

انتقال از «Ultra» به «Note» احتمالاً بدان معناست که سامسونگ می‌خواهد به خریداران آینده یادآوری کند که در حال سرمایه‌گذاری بر روی پرچم‌دار رده‌بالای خود هستند، که همچنین با ویژگی‌های «خارج از جعبه» عرضه می‌شود. قلم. در حالی که غول کره ای این ویژگی ها را در عرضه های قبلی ارائه کرده است، به نظر می رسد مدتی طول کشیده تا تغییر نام دهد. در مورد گلکسی اس 25 پلاس، تغییر نام احتمالی آن به گلکسی اس 25 پرو نشان می‌دهد که عضو «وسط بسته» در نهایت می‌تواند با سخت‌افزار مناسبی که اهمیت آن را افزایش می‌دهد، رفتار شود.

https://twitter.com/heyitsyogesh/status/1824358380657578108

امسال، با گلکسی اس 24 پلاس، اولین باری بود که سامسونگ گلکسی اس 24 پلاس را با 12 گیگابایت رم عرضه کرد، که باعث شد دقیقاً همان تعداد حافظه گلکسی اس 24 باشد. فوق العاده گفته می شود که گلکسی اس 25 نوت دارای 16 گیگابایت رم است تا به کمک رندر به اشتراک گذاشته شده توسط یک مشاور. کاملاً ممکن است که سامسونگ از رویه‌های نام‌گذاری معمول خود فاصله نگیرد، بنابراین ما با این شایعه برخورد می‌کنیم و با جزئیات بیشتر بازمی‌گردیم.

منبع خبر: @heyitsyogesh

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل