اخبار روزفناوری

یوتیوبری با بیش از 19 میلیون مشترک، به دلیل دیدگاه‌های خشن اما صادقانه‌اش درباره Pixel 8، Pixel 8 Pro، دعوتنامه پیکسل 9 را دریافت نکرد.

یوتیوبری با بیش از 19 میلیون مشترک، به دلیل دیدگاه‌های خشن اما صادقانه‌اش درباره Pixel 8، Pixel 8 Pro، دعوتنامه پیکسل 9 را دریافت نکرد.

یک نظر صادقانه از سوی یوتیوب‌برهای فناوری تثبیت شده می‌تواند به شرکت‌ها توصیه‌هایی برای کمک به بهبود محصولاتشان برای انتشار سال آینده بدهد، اما به نظر می‌رسد که برداشت Mrwhosetheboss از Pixel 8 و Pixel 8 Pro سال گذشته، گوگل را نادرست کرده است. راه در نتیجه، سازنده محتوا نه دعوت پیکسل 9 را دریافت کرد و نه هنوز هیچ واحد نقدی از غول تبلیغاتی دریافت نکرده است. به نظر می رسد که خود را به عنوان یک منبع اطلاعات بی طرف برای میلیون ها بیننده تثبیت کنید، می تواند اشکالاتی داشته باشد.

در پستی در X، YouTuber می‌گوید که بر انتقاد اصلی خود از Pixel 8 و Pixel 8 Pro می‌ایستد و این نباید دلیلی برای دریافت دعوتنامه Pixel 9 باشد

آرون ماینی، که بیشتر به عنوان Mrwhosetheboss در یوتیوب شناخته می‌شود، طرفداران وفاداری به دست آورده است و میلیاردها بازدید برای بررسی‌های متنوع گوشی‌های هوشمند خود جمع آوری کرده است. طبیعتاً، هرکسی که در کانال او مشترک شده باشد، از خود می‌پرسد که چرا هنوز ویدیوی برداشت اولیه از سری پیکسل 9 را منتشر نکرده است، در حالی که سازندگانی مانند MKBHD، Dave2D و دیگران ویدیوی خود را آپلود کرده‌اند. به نظر می رسد که ممکن است گوگل و تیمش از حکم صادقانه Mrwhosetheboss درباره ویدیوی Pixel 8 و Pixel 8 Pro مربوط به سال 2023 در زیر خوشحال نبوده باشند.

این بررسی 22 دقیقه ای از نکات مثبت مختلفی صحبت می کند، اما آرون از انتقاد از این دو پرچمدار ابایی نداشت. اولین زمینه ای که او به آن دست زد، هوش مصنوعی مولد بود، و اظهار داشت که ویژگی هایی که گوگل در سال گذشته معرفی کرد، به اندازه ای که این شرکت به بازار عرضه کرده بود، یکپارچه نبود. شرکت Mountain View همچنین در طول ارائه روی صحنه خود اشاره ای نکرد که ویژگی های هوش مصنوعی خط Pixel 8 مبتنی بر ابر هستند، به این معنی که برای استفاده از آنها همیشه یک اتصال اینترنتی فعال لازم است.

حتی اگر گوگل واحدهای بررسی خود را ارائه ندهد، کاربر یوتیوب می‌تواند هر مدل پیکسل 9 را خریداری کند و نظر خود را در مورد گوشی‌های جدید بررسی کند. امیدوارم در روزهای آینده چیزی را ببینیم.

منبع خبر: آرون ماینی

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا