فروشگاه اپیک گیمز روی موبایل راه اندازی شد. Fortnite پس از مبارزه 1 میلیارد دلاری بار دیگر در iOS در اروپا در دسترس قرار گرفت

فروشگاه اپیک گیمز روی موبایل راه اندازی شد. Fortnite پس از مبارزه 1 میلیارد دلاری بار دیگر در iOS در اروپا در دسترس قرار گرفت

فروشگاه Epic Games سرانجام در پلتفرم‌های تلفن همراه راه‌اندازی شد. کاربران آن را در سراسر جهان در اندروید و در اروپا در iOS پیدا خواهند کرد و به Fortnite اجازه می‌دهد دوباره برای بازی در اکوسیستم اپل در دسترس باشد. تاریخ تصادفی نیست، زیرا امروز شروع بازی Fortnite Battle Royale فصل 5 فصل 4: عذاب مطلق است که بر قهرمانان مارول متمرکز است و Doctor Doom به عنوان شخصیت شرور اصلی است.

Digital Markets Act اجازه راه اندازی اروپایی را داد، اما اپل همچنان Fortnite و فروشگاه Epic Games را در جاهای دیگر مسدود می کند. تیم سوئینی، مدیر عامل و بنیانگذار اپیک گیمز، در بیانیه ای گفت:

جر و مد در حال تغییر است و اکوسیستم موبایل بالاخره به روی رقابت باز می شود. ما از کمیسیون اروپا برای راه اندازی فروشگاه Epic Games و ارائه بازی های خود به کاربران iOS در اتحادیه اروپا سپاسگزاریم. اکنون کاربران اروپایی iOS و همه کاربران اندروید می‌توانند به فروشگاه و بازی‌های ما دسترسی داشته باشند، همانطور که همیشه می‌توانستند روی پلتفرم‌های باز مانند رایانه شخصی و مک انجام دهند. این مبارزه هنوز به پایان نرسیده است، اما این پیشرفت ملموس برای توسعه دهندگان و مصرف کنندگانی است که می توانند از رقابت و انتخاب بهره ببرند.

Speaking به Game File، سوئینی گفت که مبارزه با اپل و گوگل حدود 1 میلیارد دلار برای اپیک هزینه داشته است، اما افزود که این هزینه “کمی” برای آزادی شرکت و هر کس دیگری که به بازار آزاد علاقه دارد.

Epic به کاربران هشدار داد که روند نصب فروشگاه Epic Games در اندروید و iOS در حال حاضر بسیار پیچیده است. با این حال، آنها فیلم های آموزشی را برای هر پلتفرم آماده کردند.

فروشگاه Epic Games در تلفن همراه نه تنها Fortnite بلکه Rocket League: Sideswipe و Fall Guys را برای موبایل نیز شامل می‌شود. یک پیشنهاد تبلیغاتی معتبر تا ۲ نوامبر وجود دارد که به گیمرهایی که بازی‌ها را در فروشگاه جدید نصب و بازی می‌کنند و سپس چالش‌های درون‌بازی را برای باز کردن قفل چند لباس کامل می‌کنند، پاداش می‌دهد.

به‌علاوه، Epic با فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل شخص ثالث همکاری می‌کند تا بازی‌های خود را به هر بازاری عرضه کند. این امروز با راه اندازی بازی های Epic در AltStore PAL برای کاربران iOS در اتحادیه اروپا آغاز می شود. Epic همچنین قصد دارد بازی‌ها را به فروشگاه iOS Aptoide در اتحادیه اروپا و فروشگاه ONE در Android بیاورد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل