اخبار روز

قطعی برق طبق جدول زمان بندی و اطلاع رسانی قبلی انجام گیرد

قطعی برق طبق جدول زمان بندی و اطلاع رسانی قبلی انجام گیرد

۰۰:۱۷ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳

 علی ولایتی پور پیرو گلایه مندی مردم سیستان از قطعی مکرر برق و بدون برنامه ریزی به مرکز استان سفر کرد و با مدیرعامل توزیع برق استان سیستان و بلوچستان دیدار و تاکید کرد: تامین برق پایدار یکی از وظایف شرکت برق منطقه‌ای است و این شرکت باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از قطع برق به کار گیرد.

ولایتی پور تاکید کرد: خواسته بحق مردم سیستان در گرم‌ترین شهر جهان همراه با طوفان ریزگرد‌ها با سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر، خشکسالی و کمبود آب، کاهش ساعت قطعی برق و اطلاع رسانی بموقع هست و عنوان کرد: صبوری مردم، اصناف و تولیدکنندگان در این زمینه قابل تقدیر است و این حق مردم است که از زمان خاموشی‌ها اطلاع داشته باشند تا بتوانند فعالیت‌های زندگی خود را مدیریت کنند.

وی افزود: مردم‌شمال استان سیستان و بلوچستان به دلیل خاموشی‌های مکرر و طولانی و ضرر و زیان‌های ناشی از آن بسیار گلایه‌مندند؛ حداقل توقع مردم سیستان کاهش ساعت قطعی برق و اعلام برنامه خاموشی توسط مدیریت توزیع برق است.

وی ادامه داد: از مدیریت برق استان خواستارم با توجه به گرم‌ترین شهر جهان و در مضیقه بودن مردم حتی الامکان میزان اعمال خاموشی در این شهرستان کاهش داده شده و ساعات خاموشی را در ساعاتی که دما پایین و هوا خنک است اعمال کنند تا سلامت مردم تهدید نشود.

فرماندار ویژه زابل ضمن درخواست از مردم برای صرفه جویی در برق افزود: اغلب حوادث برق در ساعت‌های اوج مصرف رخ می‌دهد که انتظار می‌رود مردم سیستان برای پایداری برق نهایت همکاری را داشته باشند.

با افزایش دمای هوا شاهد ناپایداری شبکه سراسری برق در ایران هستیم

مدیرعامل توزیع برق استان سیستان وبلوچستان با تأکید بر این نکته که باوجود افزایش بسیار زیاد دمای هوا شاهد ناپایداری شبکه سراسری برق در ایران هستیم، افزود: باتوجه به شرایط ویژه‌ای که در آن قرار داریم، تمامی بخش‌های صنعت برق استان اعم از نیروگاه‌ها، بخش‌های انتقال و توزیع در آماده باش کامل هستند و نهایت تلاش خود را برای تولید و توزیع حداکثری برق در بخش‌های مختلف مصرفی انجام می‌دهند.

رئیسی در این دیدار قول همکاری و مساعدت جهت کاهش قطعی برق را داد و امید است با کمک مردم از این شرایط بحرانی عبور کنیم.

 

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا