Startup Exists پلتفرم جدید بازی GenAI را معرفی کرد

Startup Exists پلتفرم جدید بازی GenAI را معرفی کرد

یک استارت آپ هوش مصنوعی به نام Exists از یک پلتفرم متن به بازی مولد مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرده است که به هر کسی اجازه می دهد بازی های با کیفیت بالا را در چند دقیقه ایجاد کنید. این پلتفرم به مهارت های کدنویسی نیاز ندارد. فقط به درخواست های متنی از طرف شخصی که از آن استفاده می کند نیاز دارد.

این فرآیند جدید و کاملاً خودکار از پلتفرم ایجاد مبتنی بر ابر Exists اجرا می‌شود. این پلتفرم قبلاً دارای مدل‌های هوش مصنوعی انحصاری است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از اکوسیستم مبتنی بر ابر بصری، محیط‌ها و شخصیت‌ها را ایجاد کنند و مکانیک بازی کنند.

برای کسانی که نگران هستند استفاده از این پلتفرم دشوار باشد، Exists آن را تا حد امکان کاربرپسند کرده است تا از موانع سنتی ساخت یک بازی عبور کنند و به افراد اجازه می‌دهد تا فقط با تایپ کردن یک مفهوم، یک بازی بسازند. ، مهم نیست که چقدر مبهم یا جزئیات می خواهند با آن صحبت کنند.

Exists دارای یک معماری شبکه عصبی جدید است که هوش مصنوعی Generative را با قابلیت‌های پیشرفته موتور بازی ادغام می‌کند تا همه اینها را تامین کند. این شبکه عصبی به آنها اجازه می دهد تا پتانسیل خلاقانه هوش مصنوعی را با نقاط قوت و عملکرد موتورهای بازی مدرن ترکیب کنند تا بازی های پیچیده با گرافیک بصری خیره کننده ایجاد کنند. این کمترین تلاش را می‌طلبد و برای کسانی که می‌خواهند پلتفرم بازی GenAI را برای تست درایو استفاده کنند، کاربر پسند است.

در حال حاضر، Exists در مرحله آزمایش بتا است و از کاربران دعوت می کند تا برای دسترسی زودهنگام ثبت نام کنند تا آنچه را که Exists ارائه می دهد تجربه کنند. علاوه بر این، کسانی که در Gamescom شرکت می کنند می توانند فناوری جدید و پیشنهادات آن را ببینند. شرکت‌کنندگان می‌توانند نمایش‌های زنده هوش مصنوعی مولد را ببینند و این فرصت را دارند که تجربه‌ای عملی برای آزمایش ویژگی‌های این پلتفرم داشته باشند.

دکتر Yotam Hechtlinger، بنیانگذار و مدیر عامل Exists، می گوید: “هدف ما فعال کردن یک تغییر پارادایم در دنیای بازی است که هوش مصنوعی Generative برای ایجاد متن، تصویر، ویدئو و صدا ایجاد کرده است.” “ارائه یک فناوری قدرتمند برای ایجاد بازی‌های منحصر به فرد و شخصی‌سازی شده برای عموم، ما را در خلق بازی‌ها دموکراتیک می‌کند و صنعت بازی را متحول می‌کند.”

استفاده از هوش مصنوعی در صنایع خلاق بسیار بحث برانگیز است، به طوری که SAG-AFTRA مکرراً در تلاش است تا شرکت ها را مجبور کند که از هوش مصنوعی در کارهای خود استفاده نکنند. در حال حاضر، SAG-AFTRA در بازی در اعتصاب است. صنعت و در تلاش است تا شرکت های بازی سازی را وادار کند که در استفاده از هوش مصنوعی تجدید نظر کنند و از صداپیشگان برای آموزش مدل های هوش مصنوعی خود استفاده کنند.

علاوه بر این، صنعت بازی‌ها به‌طور باورنکردنی بی‌ثبات است و شرکت‌هایی در سراسر جهان بسته می‌شوند، حتی اگر بازی‌های بسیار موفقی بسازند. اخراج‌های زیادی نیز وجود داشته است، از نقش‌های ارشد گرفته تا جوان‌تر.

اینکه نرم‌افزارهایی مانند Exists چه تأثیری بر صنعت بازی خواهند داشت، باید دید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل