Leaker معروف می‌گوید که Final Fantasy XVI در ایکس‌باکس «قرار است اتفاق بیفتد».

Leaker معروف می‌گوید که Final Fantasy XVI در ایکس‌باکس «قرار است اتفاق بیفتد».

Final Fantasy XVI هنوز بر روی پلتفرم‌هایی غیر از پلی‌استیشن 5 منتشر نشده است، اما طبق شایعات منتشر شده در فضای مجازی، Square Enix بیشتر از پورت PC اعلام‌شده در دست ساخت است.

در حال صحبت در تالار گفتمان ResetERA،< /a> افشاگر معروف NateDrake در مورد آخرین ورودی اصلی این سری که برای کنسول های Xbox عرضه می شود صحبت کرد و گفت که بدون افزودن چیزهای بیشتری اتفاق می افتد. در حالی که Gamescom هفته آینده برای یک اعلامیه عالی خواهد بود، این واقعیت که پورت رایانه شخصی هنوز تاریخ انتشار رسمی دریافت نکرده است نشان می‌دهد که Square Enix ممکن است کمی بیشتر برای اعلام آن صبر کند.

عرضه Final Fantasy XVI برای Xbox Series X و Xbox Series S واقعاً غافلگیرکننده نخواهد بود، با توجه به اینکه Square Enix و مایکروسافت برای انتشار Final Fantasy XIV روی کنسول‌ها همکاری کردند. خود نائوکی یوشیدا تایید کرد که مایلند این بازی را تا حد امکان برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهند و به شدت به نسخه معرفی نشده Xbox بازی اشاره کرد.

Final Fantasy XVI اکنون برای پلی‌استیشن 5 منتشر شده است و باید تا مدت‌ها قبل بر روی رایانه شخصی منتشر شود. > می‌توانید با بررسی بررسی Kai، درباره آخرین مطالب این مجموعه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Final Fantasy XVI استاندارد جدیدی را برای بازی‌های نقش‌آفرینی ژاپنی اعلام می‌کند و در حالی که اجزای RPG خود با استانداردهای Square-Enix محدود شده‌اند، روایت و روایت است و گیم پلی فراتر از همه انتظارات چیزی که با دزدی و تخریب در سراسر پادشاهی شروع می‌شود با جهانی برای همیشه تغییر می‌کند و بازیکن، به‌عنوان کلایو روزفیلد و ایفریت با هم، نیروی محرکه‌ای برای دیدن همه چیز تا پایان هستند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل