نقص تیرانداز همه جانبه توسط رگ خالی اعلام شد

نقص تیرانداز همه جانبه توسط رگ خالی اعلام شد

استودیوی بازی مستقل رگ خالی اولین پروژه خود را اعلام کرده است. این یک بازی با عنوان DEFECT است، یک تیرانداز سایبرپانک غوطه ور چند نفره است. این بازی هنوز در حال توسعه است، اما پس از انتشار، قصد دارد تجربه جدیدی را در یک بازار از قبل اشباع شده تیراندازی به بازیکنان بدهد.

این بازی ادعا می کند که یک تجربه جنگی بسیار تاکتیکی برای طرفداران سبک اکشن تیراندازی است. این در شهری آینده نگر اتفاق می افتد که توسط یک سیستم هوش مصنوعی اداره می شود که مردم را در سراسر شهر تقسیم می کند. نه تنها سیستم‌های هوش مصنوعی تلاش می‌کنند تا بر شهر حکمرانی کنند، بلکه باندهای بی‌رحم و خشمگین در حال مقابله با مجریان قانون سرکش هستند و هر دو در تلاش برای ادعای قدرت در شهر هستند.

DEFECT با کمک پیشکسوتان صنعت که به ایجاد فرنچایزهای نمادین مانند DOOM، Call of Duty و The Last of Us کمک کردند، توسعه می‌یابد. حداقل اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که DEFECT را به دست آورند، وجود دارد، زیرا هیچ پیش بینی تاریخ انتشار فعلی وجود ندارد. با این حال، علاقه‌مندان به بازی DEFECT می‌توانند این بازی را در Steam فهرست کنند در حال حاضر.

با این حال، برای کسانی که می‌خواهند درباره این شوتر سایبرپانک بیشتر بدانند، یک تریلر افشاگری وجود دارد که برخی از عناصری را که بازیکنان انتظار دارند در بازی آینده ببینند را به نمایش می‌گذارد. این تریلر برخی از بازی‌های اولیه بازی DEFECT و همچنین تیراندازی‌های نزدیک به یک چهارم را که باید در آن شرکت کنید، نشان می‌دهد، و نشان می‌دهد که قبل از اینکه هرج و مرج پیش روی شما قرار بگیرد، شهر دیستوپایی را کشف خواهید کرد.

استودیوی بازی‌سازی مستقل valavessel یکی از جدیدترین استودیوهای بازی مستقل است که وارد بازار شده است. اوایل امسال تاسیس شد، با چندین دهه تجربه در حالی که روی برخی از شناخته شده ترین فرنچایزهای بازی امروز کار می کرد. اگرچه این اولین پروژه تیم است، اما بسیار جاه طلبانه است و بازی در Unreal Engine 5 توسعه می یابد.

برای همراهی با اعلام خبر در حال توسعه بازی، مدیر عامل و مدیر بازی، امانوئل پالیک، مدیرعامل و مدیر بازی خالی سفال بیانیه ای ارائه کرد: “هدف ما با DEFECT ارائه یک رویکرد جدید هم برای گیمرها و هم برای توسعه دهندگان است. ما در حال بررسی یک رویکرد اقتدارگرا هستیم. دنیای بازی را بپذیرید و در سایبرپانک سخت به “پانک” متمایل شوید و بازیکنان را کاملاً در قتل عام جامعه ای غوطه ور کنید که در آن فناوری فقط یک ابزار نیست، بلکه یک بار است.”

چه بخواهید با دوستان خود در حالت بازی PvP بازی کنید یا در حالت چندنفره co-op بازی کنید، گزینه‌هایی برای هر دو نوع بازیکن وجود دارد که باید در آنها به رقابت بپردازید. اهداف کامل مانند ترور، قاچاق محموله یا دستگیری مظنونین. شما باید تیمی را انتخاب کنید که در آن حضور دارید – چه این تیم در کنار نیروهای پلیس فاسد باشد و چه باندهای خشمگین در خیابان ها.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل