اخبار روزفناوری

Witchfire اواخر امسال به دسترسی زودهنگام استیم می‌رسد

Witchfire اواخر امسال به دسترسی زودهنگام استیم می‌رسد

Witchfire، پروژه کاملاً جدید ایجاد شده توسط The Astronauts، تیمی که شامل سه کهنه سرباز بازی های ویدیویی است که روی بازی هایی مانند Painkiller و Bulletstorm کار می کردند، قرار است در Steam در دسترسی اولیه اواخر امسال.

< /p>

این تیرانداز RPG جدید دارای مقدار زیادی وحشت کیهانی برای کاوش در یک فضای تاریک فانتزی است. برای کسانی که علاقه مند به بررسی Witchfire هستند، این بازی در حال حاضر در فروشگاه Epic Games موجود است. Witchfire علاوه بر حضور در فروشگاه Epic Games، به‌روزرسانی‌ای به نام «The Wailing Tower» دریافت کرد، یک پچ جدید و بزرگ که نقشه‌ای کاملاً جدید برای کشف دشمنان، غارت، تجهیزات و ویژگی‌های کاملاً جدید اضافه می‌کند.

با به‌روزرسانی جدید، سطوح کاملاً جدیدی از ترس کیهانی و نقشه حمله جدید ارائه می‌شود، اولین موردی که از زمان عرضه بازی برای فروشگاه Epic Games منتشر شده است. در این به‌روزرسانی، قدرت‌آپ‌های Arcana اکنون دارای «پیش‌گویی» و «نفرین» هستند، که بازیکنان می‌توانند از طریق تجربه‌شان در Witchfire به آن‌ها کمک یا مانع شوند.

در Witchfire، شما به عنوان یک گناهکار شرور تبدیل به شکارچی جادوگر در آخرین ماموریت خود برای رسیدن به رستگاری بازی می کنید. شما باید سعی کنید و بر جادوگر و عوامل او غلبه کنید، که یک سفر دشوار است، به خصوص وقتی که Arcanas را دریافت می کنید، که می تواند شما را در طول بازی تقویت کند یا مبارزه شما را بسیار سخت تر کند.

همچنین می‌توانید به اکسپدیشن‌هایی بروید که شما را در بیوم‌های همه‌جانبه و گسترده می‌برند، جایی که می‌توانید هنگام مبارزه با عوامل جادوگر، میدان نبرد خود را انتخاب کنید. با این حال، هر رویارویی کامل با نیروهای جادوگر به این معنی است که شما قوی‌تر می‌شوید و با استفاده از سیستم سرکش به نام Arcana، زرادخانه‌تان بهبود می‌یابد.

همانطور که پیشرفت می کنید، می توانید قاتلان مرده و Preyer خود را بسازید که توسط Witchfire حمایت می شوند. پایگاه عملیات شما Hermitory نامیده می‌شود و در آنجا می‌توانید Preyer خود را طراحی کنید، جایی که می‌توانید سلاح‌ها، توانایی‌ها و مصنوعات ویژه‌ای به آنها بدهید که به تقویت آنها و شما در طول سفر کمک می‌کند.

در حالی که این بازی در سپتامبر 2023 در Early Access در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شد، هنوز تاریخ انتشاری برای استیم ندارد. با این حال، می توانید آن را در لیست علاقه مندی ها قرار دهید و زمانی که بازی منتشر شد به شما اطلاع داده می شود.

اشاره شده است که Witchfire در طول دوره دسترسی زودهنگام Steam به تغییر ادامه خواهد داد، جایی که بازی همچنان به‌روزرسانی‌ها را دریافت می‌کند و مناطق، سلاح‌ها و دشمنان جدیدی را برای تجربه‌ای پر هرج و مرج به بازی می‌آورد.

witchfire d8a7d988d8a7d8aed8b1 d8a7d985d8b3d8a7d984 d8a8d987 d8afd8b3d8aad8b1d8b3db8c d8b2d988d8afd987d986daafd8a7d985 d8a7d8b3d8aadb8c 66bd3c406e608

همانطور که هست، Witchfire تاریخ انتشار تخمینی برای دسترسی زودهنگام Steam در سه ماهه چهارم سال 2024 دارد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا