مدیر عامل Obsidian می‌گوید The Outer Worlds 2 باورنکردنی به نظر می‌رسد

مدیر عامل Obsidian می‌گوید The Outer Worlds 2 باورنکردنی به نظر می‌رسد

The Outer Worlds 2 در E3 2021 معرفی شد با یک تریلر خنده دار خودآگاه تا الان چیزی بیشتر در موردش نشنیده بودیم. مدیر عامل شرکت Obsidian Entertainment Feargus Urquhart کمی در مورد دنباله RPG به عنوان بخشی از مصاحبه< /a> با کانال YouTube Limit Break Network.

خیلی خوب پیش می رود. گفتن این حرف برای ما همیشه آسان است، زیرا این چیزی است که باید بگوییم، اما نه، در واقع همینطور است. من واقعا تحت تاثیر تیم هستم. هر زمان که یک بازی بزرگ در حال ساخت هستیم، استودیو دور هم جمع می‌شود و ما درمی‌یابیم که چگونه یک بازی را عرضه کنیم. ما مطمئن می‌شویم که این همه چیزی است که باید باشد، و سعی کردیم یک غشای نیمه متخلخل خوب بین Avowed و The Outer Worlds 2 ایجاد کنیم تا واقعاً بتوانیم از آن تیم پشتیبانی کنیم.

خوشبختانه برنامه نویس اصلی همان برنامه نویس اصلی است. لئونارد بویارسکی همان کارگردان خلاق است، براندون آدلر هنوز کارگردان بازی است و مت سینگ، که آزمایش‌کننده در نیو وگاس بود، سرپرست گیم‌پلی و محتوا است. ما خیلی خوش شانس بودیم، ما افراد زیادی در آن بازی داریم که آن را دریافت می کنند و روی اولین بازی کار کرده اند و برای مدت طولانی برای ما کار کرده اند. من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفته‌ام.

در طول کووید، ما در استودیو خیلی سختی داشتیم. ما خریداری شدیم، و سپس COVID اتفاق افتاد، و ما سعی می کنیم The Outer Worlds و DLC را انجام دهیم، و ما در تلاشیم تا Avowed را به جلو ببریم. ما می‌خواستیم The Outer Worlds 2 را به حرکت درآوریم، Grounded در حال حرکت بود و جاش روی Pentiment کار می‌کرد. همه این چیزها اتفاق می‌افتاد، و صادقانه بگویم، ما حدود یک سال و نیم توسعه‌دهنده بدی بودیم. صحبت از این بود که آیا کار روی The Outer Worlds 2 را متوقف می کنیم و فقط کل تیم را روی Avowed بیندازیم؟ من از مایکروسافت قدردانی می کنم، زیرا ما گفتیم نه، ما با این همه بازی به آنجا خواهیم رسید.

آیا آنها طبق جدول زمانی که ما در ابتدا فکر می کردیم قرار خواهند گرفت؟ نه، اما ما به آنجا خواهیم رسید و من فکر می کنم این ثابت شده است. Grounded عالی شد، Pentiment عالی شد، Avowed عالی خواهد شد، The Outer Worlds 2 باورنکردنی به نظر می رسد. ما اکنون پایگاهی داریم با همه کارهایی که برای Avowed و The Outer Worlds 2 انجام دادیم، با نحوه استفاده غیرواقعی و همه ابزارهایی که سال‌ها و سال‌ها در حال توسعه آن‌ها بوده‌ایم تا تمام نسل بعدی بازی‌ها را بسازیم.

مدیر عامل Obsidian همچنین نشان داد که دوست دارد یک بازی Shadowrun بسازد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل