اخبار روزفناوری

Gemini Live برای جایگزینی دستیار گوگل به عنوان چت ربات جدید مجهز به هوش مصنوعی و پاسخ گوگل به حالت صوتی پیشرفته OpenAI است.

Gemini Live برای جایگزینی دستیار گوگل به عنوان چت ربات جدید مجهز به هوش مصنوعی و پاسخ گوگل به حالت صوتی پیشرفته OpenAI است.

رویداد Made by Google 2024 حول برخی اعلامیه‌های محصول اصلی می‌چرخید. اگرچه به نظر می رسید این رویداد سخت افزار محور بود، اما Gemini در هسته اصلی سخنرانی باقی ماند. این رویداد با قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌ای که برای دستگاه‌های جدید ارائه می‌کند و ادغام در سراسر اکوسیستم آغاز شد. Google با گسترش Gemini در سراسر جهان و جایگزینی ویژگی کلاسیک Google Assistant با نسخه جدید گپ صوتی، فعالانه روی توسعه فناوری خود کار می کند.

Google با نسخه جدیدی از Gemini که به شما امکان می‌دهد مکالمات واقعی داشته باشید، آماده رقابت است.

رویداد Made by Google 2024 سرانجام از تعداد زیادی از دستگاه‌هایی که مدتی روی آنها کار می‌کرد و قرار بود برای انتشار سخت‌افزاری در نظر گرفته شده بود، رونمایی کرد. در حالی که این یکی از بزرگترین رویدادهای سخت افزاری گوگل در سال بود، هوش مصنوعی Gemini و نمایش زنده بخش عمده ای از سخنرانی بود.

اگرچه اجرای نمایشی زنده Gemini مدتی طول کشید، Google نسخه خود را از OpenAI Advanced Voice Mode، که اکنون دستیار پیش فرض در مدل های جدید راه اندازی شده خواهد بود، بنابراین اکنون می توانید خداحافظی کنید. به Google Assistant. Google زمان زیادی را صرف نمایش این ویژگی و دیدگاه خود نسبت به آن کرد و فقط نسخه آزمایشی را به تلفن‌های پیکسل محدود نکرد، بلکه از دستیار هوش مصنوعی مولد در دستگاه‌های دیگر نیز استفاده کرد تا کاربران را به طور گسترده از طریق این ابزار راهنمایی کند.

Gemini Live نسخه چت صوتی Gemini AI است که کمک می کند کاربران مکالمات واقعی را از طریق پیام های متنی ساده انجام می دهند. برای دستگاه‌های اندرویدی با پایگاه کاربر اشتراک پیشرفته Gemini در دسترس است و با Google One AI Premium Plan با قیمت 20 دلار در ماه ارائه می‌شود. برای سال اول، برای Pixel 9 Pro and Pro XL. Google به کاربران اطمینان می‌دهد که حریم خصوصی آنها دست نخورده است زیرا پردازش داده‌های مبتنی بر ابر ایمن است، و هوش مصنوعی مولد Google بر روی دستگاه تأکید می‌کند که داده‌ها معمولاً از تلفن شما خارج نمی‌شوند.

ویژگی صوتی عمیق Google مجهز به هوش مصنوعی است و از یک موتور گفتاری پیشرفته برای ارائه یک ربات گفتگوی سازگارتر و سازگارتر از نظر احساسی استفاده می کند. قابلیت درک صداها و انطباق متناسب با آن را دارد و می‌تواند برای سؤالات بعدی قطع شود.

gemini live d8a8d8b1d8a7db8c d8acd8a7db8cdaafd8b2db8cd986db8c d8afd8b3d8aadb8cd8a7d8b1 daafd988daafd984 d8a8d987 d8b9d986d988d8a7d986 da86 66bcf8a1c1296

از آنجایی که Gemini 1.5 Pro و Gemini 1.5 Flash Drive ویژگی هوش مصنوعی مولد هستند، ظرفیت تفسیر و پاسخ به یک پنجره زمینه بزرگتر را دارد و کاربران می توانند با Gemini گفتگو کنند. برای مدت طولانی تری زندگی کنید. اگرچه Gemini Live مملو از قابلیت‌های صوتی پیشرفته به نظر می‌رسد، اما هنوز ورودی چندوجهی را ندارد، که در اواخر امسال می‌توانیم آن را ببینیم.

محصولات ذکر شده در این پست

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا