اخبار روزفناوری

Saber Interactive The Knightling، A Fantasy Action-Aventure را اعلام می کند

Saber Interactive The Knightling، A Fantasy Action-Aventure را اعلام می کند

Saber Interactive با Twirlbound همکاری کرده است تا به آنها در ساخت دومین بازی خود، The Knightling کمک کند. اولین بازی آنها Pine نام داشت که یک بازی اکشن ماجراجویی جهان باز بود. شوالیه در حال شکل گیری یک بازی اکشن ماجراجویی فانتزی است که در Steam

این بازی بازیکنانی را دارد که به‌عنوان یک شوالیه در حال تمرین قدم می‌گذارند، جایی که می‌توانید در یک دنیای نیمه باز به جستجو، کاوش و شرکت در نبرد و پلتفرم بپردازید.  شوالیه در تلاشی بزرگ برای یافتن سر لیون استون، مربی و محافظ او از قلمرو به نام کلیسیا قرار دارد. برای حفظ امنیت خود، او یک سپر جادویی غول‌پیکر را در اختیار دارد که به او در سفر کمک می‌کند تا قبل از اینکه خیلی دیر شود، مربی خود را پیدا کند.

در سفر او در سرزمین های جادویی Clesseia، نبردهای زیادی با هیولاها و راهزنان وجود خواهد داشت. در همان زمان، او برای کشف اسرار گمشده در قلمرو کار می کند و قدرت سپر غول پیکر سر Lionstone را کشف می کند تا سفر خود را کم خطر کند.

سپر غول پیکر سر لایونستون تنها چیزی است که شوالیه باید از او در سفر سخت خود محافظت کند، جایی که او باید به آرامی پیچیدگی های سپر و چگونگی باز کردن تمام قدرت جادویی آن را کشف کند. سپر می‌تواند جلوی دشمنان شما را بگیرد، جلو بزند، ضربه بزند و از ترکیب‌های حمله عالی استفاده کند. بسیار شبیه در The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Tears of the Kingdom، شوالیه می‌تواند از سپر برای سر خوردن در میان قله‌ها و دره‌های Clesseia استفاده کند و به سرعت بخشیدن به سفر در سراسر قلمرو کمک کند.

Saber Interactive یک ناشر و توسعه‌دهنده معتبر در سراسر جهان است، با 13 استودیو در سراسر آمریکا و اروپا . آن‌ها به ایجاد و مجوز بازی‌ها در تمامی پلتفرم‌ها در سطح جهانی کمک کرده‌اند، مانند Warhammer 40,000: Space Marine 2، و همچنین بازی‌هایی مانند World War Z و SnowRunner. علاوه بر این، آنها همچنین به توسعه بازی هایی مانند The Witcher 3: Wild Hunt برای Nintendo Switch، Crysis Remastered و Halo: The Master Chief Collection کمک کردند.

saber interactive the knightlingd88c a fantasy action aventure d8b1d8a7 d8a7d8b9d984d8a7d985 d985db8c daa9d986d8af 66bcf81aac2ec

Saber Interactive بیش از دو دهه تجربه دارد و Twirlbound در سال 2013 تأسیس شد. Pine اولین بازی آنها بود و اولین بازی برنده جایزه بود. همانطور که در تریلر رونمایی نشان داده شد، آنها اکنون در حال کار بر روی شوالیه هستند که قرار است در سال 2025 در تمامی پلتفرم ها منتشر شود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا