آیفون و پیکسل 9 پرو بهترین دوستان در کمپین تبلیغاتی جدید گوگل هستند – ویدیو

آیفون و پیکسل 9 پرو بهترین دوستان در کمپین تبلیغاتی جدید گوگل هستند – ویدیو

یکی از نکات برجسته رویداد دیروز Made by Google 2024، رونمایی از خط تولید پیکسل 9، به‌روزرسانی‌هایی بود که با سری جدید ارائه می‌شد، و همچنین قابلیت‌های مجهز به هوش مصنوعی گنجانده شده بود. کمپین‌های تبلیغاتی گوگل بر اساس روایت‌ها شکل می‌گیرند و به نظر می‌رسد با معرفی سری جدید، این تبلیغ به گونه‌ای ساخته شده است که فصل جدیدی را برای این مجموعه ارائه دهد که شامل دوستی جدیدی بین آیفون و مجموعه پیکسل است.< /p>

Google، در کمپین تبلیغاتی جدید خود، آیفون و پیکسل 9 پرو را با هشتگ “BestPhonesForever” همراه می کند

Google روش جالبی برای تبلیغات خود دارد، جایی که خطوط داستانی را توسعه می‌دهد که ادامه می‌یابد و یک موضوع معنادار را نشان می‌دهد. با Pixel 8 Pro در سال گذشته، این شرکت استعاره ای را برای نشان دادن استقبال از سری آینده ‘گذراندن باتوم’ در جریان برگزاری مسابقات المپیک انتخاب کرد، که نشان دهنده Pixel 9 Pro بود که جایگزین Pixel 8 Pro شد، زیرا زمان تغییر فرا رسیده است.

این بار، گوگل روایت را با ارائه یک شروع تازه یا نشانه گذاری آغاز یک دوره جدید ادامه داده است. سری جدید تبلیغاتی «جادوی تابستانی» نام دارد و نشان‌دهنده Pixel 9 Pro و ویژگی های جدید و هیجان انگیز را به ارمغان می آورد که تابستان را به کاربران یادآوری می کند و تجربه کاربری را تقریباً احساس می کند. جادویی.

نکته جالب در مورد کمپین، هشتگ #BestPhonesForever است، جایی که آیفون و پیکسل 9 پرو به عنوان شروع فصل جدیدی از دوستی به نمایش گذاشته می شوند که در آن Pixel 9 Pro با مهربانی می پذیرد که نوبت آن است که با نسخه جدید بدرخشد. قابلیت‌هایی که به جلو می‌آورد و آیفون در مکالمه به‌عنوان تأیید ورود همتای خود به شیوه‌ای بازیگوش ارائه می‌شود.

این تبلیغ به دو گوشی شخصیت می بخشد و دستگاه ها در دو طرف موازی نشان داده می شوند. یکی نشان‌دهنده تابستان است، جایی که آیفون به نظر می‌رسد، و بخش دیگر رویداد Made by Google After Party است، جایی که Pixel 9 Pro در آن قرار دارد. آیفون Pixel 9 Pro را به مهمانی تابستانی در خارج از خانه دعوت می‌کند، جایی که دستگاه Pixel به آیفون اجازه می‌دهد بداند که نمی‌تواند به آن بپیوندد، زیرا یک راه‌اندازی برای پاسخگویی دارد. به نظر می‌رسد آیفون در مورد عرضه اولیه شوخی می‌کند و پیکسل 9 پرو توضیح می‌دهد که چگونه ویژگی‌های هوش مصنوعی Gemini بیشتری برای به اشتراک گذاشتن با عموم دارد. سپس Pixel 9 Pro با نشان دادن شروع عصر جدید پیکسل و تمام آنچه دستگاه مستلزم آن است، باز می گردد.

این کمپین تبلیغاتی نه تنها برای اینکه کاربران را در یک روایت قرار دهد، بلکه برای ارائه هر دو گوشی در کنار هم در یک قاب به منظور نشان دادن تکامل و همزیستی آنها در صنعت گوشی های هوشمند، طراوت بخش است. سری Pixel 9 برای پیش‌سفارش برای کسانی که علاقه‌مند به خرید مدل‌های جدید هستند در دسترس است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل