Starfield Mod آسانسورهای واقعی را بدون صفحه بارگذاری اضافه می کند

Starfield Mod آسانسورهای واقعی را بدون صفحه بارگذاری اضافه می کند

یک مد جدید Starfield در جایی که بازی پایه نتوانسته بود موفق شد و آسانسورهای واقعی بدون صفحه بارگیری را به بازی نقش‌آفرینی علمی تخیلی Bethesda اضافه کرد. Modder EdgiestSwing23 این هفته آن را در Nexus Mods آپلود کرد، اگرچه باید روشن شود که این مد فقط برخی از آسانسورهای موجود در Starfield را پوشش می دهد.

در مجموع 18 آسانسور در 15 مکان جایگزین شد و آنها را به آسانسورهای واقعاً متحرک بدون نیاز به بارگیری تبدیل کرد. آسانسور از نوع القایی است، به این معنی که وقتی به درب آسانسور نزدیک می شوید، آسانسور به طور خودکار به طبقه شما می آید و بدون فشار دادن دکمه در را باز می کند. با این حال، دکمه های آسانسور همچنان برای جلوگیری از تصادف نگه داشته می شوند. موقعیت این آسانسورها عبارتند از:

Starlight Lounge
دو آسانسور خارج از شهر نئون
دو آسانسور در ایستگاه Star Key

Rl039world (محل نامشخص، آزمایش نشده)
بالا و پایین آسانسور در منطقه تجاری نیو آسیا br/>Jieneng Dai Group
سفارت New Yawalu
UCVigilance
آسانسور اصلی فضاپیمای استعمار زمین
Earth Colony Spaceship Spaceship Room Security Elevator
Earth Colony Spaceship Classroom – Cafeteria Elevator
DR011world (مکان ناشناخته، آزمایش نشده)
RL036world (مکان ناشناخته، آزمایش نشده)
RL010World (مکان ناشناخته، آزمایش نشده)

نویسنده روش خود را برای ایجاد آسانسورهای کاملاً کارآمد به اشتراک گذاشت. به این ترتیب، دیگران ممکن است تعداد بیشتری از آنها را به این مد Starfield اضافه کنند، که در نهایت می تواند منجر به پوشش کل بازی شود.

صحنه مودینگ Starfield به دنبال انتشار ابزارهای مد در اوایل ژوئن. خود بازی نیز با افزودن وسایل نقلیه زمینی در شرف بهبود است (ویدئوی لو رفته به تازگی در توییتر ظاهر شد) و بسط داستان Shattered Space آینده. علاوه بر این، Bethesda اخیرا ثبت نام کرده است یک علامت تجاری “Starborn”. با توجه به اینکه تاد هاوارد مدتی پیش از توسعه‌های سالانه‌ای که به RPG می‌آیند صحبت کرد، در قوی‌ترین پشتیبانی پس از عرضه برای یک بازی تک‌نفره Bethesda تا کنون چه خواهد بود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل