Pixel Buds Pro 2 پاسخ گوگل به AirPods Pro است که با Gemini Live، تراشه Tensor A1 و ANC بهبود یافته با قیمت 229 دلار معرفی شد.

Pixel Buds Pro 2 پاسخ گوگل به AirPods Pro است که با Gemini Live، تراشه Tensor A1 و ANC بهبود یافته با قیمت 229 دلار معرفی شد.

Google در رویداد Made by Google امروز تعداد زیادی دستگاه جدید از جمله سری Pixel 9 و Fold، که به طور قابل توجهی بهتر از تکرار قبلی است. این شرکت همچنین Pixel Watch 3 جدید را معرفی کرد که یک نوع بزرگ‌تر است و در نهایت حاشیه‌های باریک‌تری در اطراف دارد. این شرکت Pixel Buds Pro 2 را فراموش نکرد که با برخی ارتقاءهای بسیار زیبا ارائه می شود که اکثر کاربران از آن هیجان زده خواهند شد.

Google Pixel Buds Pro 2 جدید خود را با تغییرات عمده در طراحی و مجموعه ویژگی‌ها معرفی کرد

Pixel Buds Pro 2 دو سال پس از معرفی نسخه اصلی “Pro” عرضه شد و به شکایات کاربران در رابطه با طراحی این پوشیدنی رسیدگی کرد. این شرکت این مشکل را با یک “تثبیت کننده چرخشی برای تنظیم” حل کرده است، که یک لاستیک قوسی شکل است که به شما امکان قفل کردن گوشی را می دهد. همچنین می‌توانید برای کنترل‌ها، روی سطح لمسی خازنی ضربه بزنید و تند بکشید.

طبق گفته گوگل، شکل جدید تقریباً 27 درصد کوچکتر است و وزن هر جوانه 4.7 گرم در مقایسه با 6.2 گرم در مدل قبلی است. در مورد تجربه صوتی، گوگل همه چیز را با درایورهای 11 میلی‌متری و یک تراشه Tensor A1 سفارشی برای پردازش‌های صوتی سریع‌تر توسعه داده است. تراشه Tensor A1 به تعدادی از ویژگی‌ها و بهبود ویژگی‌های موجود، مانند حذف نویز فعال، کمک می‌کند. این بهبود همچنین با Silent Seal 2.0 جدید همراه است که می تواند طیف وسیع تری از نویزها از جمله ترافیک را حذف کند.

ویژگی جدید «تشخیص مکالمه» به‌طور یکپارچه با ANC کار می‌کند و هنگامی که با شخصی صحبت می‌کنید، آن را خاموش می‌کند. همچنین سه میکروفون در هر گوشی برای کیفیت صدای بهتر به همراه یک سنسور مجاورت IR برای کنترل های خودکار برای پخش یا توقف یک آهنگ دریافت می کنید. این شرکت همچنین الگوریتم های خود را برای کاهش نویز در تنظیمات اضافی با Pixel Clear Calling ارتقا داده است.

در مورد عمر باتری، به ازای هر جوانه 8 ساعت دریافت می‌کنید و کیس در مجموع 30 ساعت استفاده می‌کند. Pixel Buds 2 Pro 3 ساعت استفاده را با تنها 15 دقیقه در جعبه شارژ ارائه می دهد. با این حال، تراشه A1 احتمالاً نقطه برجسته ارتقاء است زیرا فضا را برای ویژگی های اضافی مانند “پردازش چند مسیره” که به پردازش ANC مداوم کمک می کند، باز می کند.

بلوتوث جدید 5.4 دارای پشتیبانی LE Audio و Super Wideband برای اتصال بهتر و تجربه صوتی است. این هدفون ها همچنین دارای IP54 مقاومت در برابر تعریق و آب هستند که نسبت به استاندارد IPX4 قبلی ارتقاء جزئی دارد. در نهایت، Pixel Buds Pro 2 همچنین با پشتیبانی از Find My Device در صورت گم شدن آن‌ها ارائه می‌شود.

در مورد چیزهای جدید دیگری، هدفون‌های هدفون دارای Gemini Live نیز هستند، و برای شروع آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بگویید: «Hey Google، بیایید صحبت کنیم. زندگی کن.” Pixel Buds Pro 2 در رنگ‌های Hazel، Porcelain، Peony و Wintergreen مشابه مدل‌های Pixel 9 موجود است. پیش‌سفارش‌های هدفون‌ها از امروز آغاز می‌شود و تا پنجشنبه، 26 سپتامبر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل