اخبار روزفناوری

Delta Force: Hawk Ops به یک میلیون فهرست استیم رسیده است

Delta Force: Hawk Ops به یک میلیون فهرست استیم رسیده است

Delta Force: Hawk Ops به یک نقطه عطف بزرگ رسیده است و رسماً به یک میلیون علاقه مندی در Steam رسیده است. در حال حاضر، یک آزمون اختصاصی آلفا وجود دارد که بازیکنان می توانند در صورت انتخاب شدن در آن شرکت کنند. آنها باید علاقه خود را برای ورود و تجربه بازی ثبت کنند، اما ما به جرات می گوییم که تست آلفا به تعداد لیست های علاقه مندی کمک می کند.

Delta Force یک فرنچایز بازی قدیمی بوده است، اولین نسخه آن در سال 1998 بود. این بازی در دستان بسیاری از توسعه دهندگان بوده است و اکنون اخیراً در دست استودیوهای Team Jade و TiMi است. این اولین بازی ای است که آنها تا به حال برای رایانه شخصی ساخته اند. این برای آن‌ها ریسک بالایی دارد، زیرا این فرنچایز مورد علاقه بسیاری است، و بسیاری از طرفداران نیز با تردید تماشا می‌کنند تا ببینند آیا Delta Force: Hawk Ops آماده است یا خیر. استودیوی TiMi روی Call of Duty: Mobile کار کرده است که به آنها در هنگام توسعه این عنوان اهرمی می دهد.

در مصاحبه قبلی با جردن میدلر از VGC، مدیر انتشارات جسیکا ژانگ گفت که اولین چیزی که می آید “رضایت بازیکن” است. Delta Force: Hawk Ops یک تیرانداز تاکتیکی رایگان برای بازی خواهد بود که دارای حالت‌های چندنفره در مقیاس بزرگ و کمپین تک‌نفره یا هم‌آپ پرجمعیت است، بسته به اینکه چگونه می‌خواهید آن را بازی کنید.

“ما تمرکز فوق العاده ای روی درآمد نداریم؛ این عاملی نیست که در نظر بگیریم. ما احساس می کنیم که اگر رابطه خوبی با جامعه برقرار کنیم، احساس می کنیم که بازیکن بهترین قاضی در این زمینه خواهد بود.”

در مقایسه با برخی از بازی‌های قبلی این فرنچایز، Delta Force: Hawk Ops در حال شکل گیری نسبتاً جاه طلبانه است. به عنوان مثال، بازیکنان حالت بازی 32vs32 را با عنوان Havoc Warfare تجربه خواهند کرد. کسانی که تست آلفا را در دست دارند، در حین بازی این را تجربه می کنند.

بسیاری از اعضای تیم توسعه، از جمله سالمندان Tencent، خاطرات خوبی از انجام این بازی در کافی نت ها ذکر کرده اند که ممکن است به تقویت روحیه آنها در هنگام توسعه بازی کمک کند. در مقایسه با آسیا، Delta Force: Hawk Ops در دنیای غرب چندان موفق نبود، اما احساسات و نوستالژی زیادی را برای بازیکنان آسیایی به همراه دارد، زیرا این یکی از بازی‌های در دسترس‌تر برای بازی بود.

تست آلفا برای چند روز دیگر برای Delta Force: Hawk Ops در دسترس است، که در پایان آن، نظرها مشخص می شود و ممکن است شاهد باشیم که بازی به نقاط عطف بیشتری رسیده و به بیش از یک میلیون علاقه مندی برسد. در آینده.

delta force hawk ops d8a8d987 db8cdaa9 d985db8cd984db8cd988d986 d981d987d8b1d8b3d8aa d8a7d8b3d8aadb8cd985 d8b1d8b3db8cd8afd987 d8a7d8b3d8aa 66bb8aa5c237c

 پیش‌نمایش Delta Force: Hawk Ops اگر می‌خواهید افکار ما را ببینید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا