Dragon Quest III HD-2D برای نمایش اپیزودهای داستانی جدید. اسکرین شات های جدید منتشر شد

Dragon Quest III HD-2D برای نمایش اپیزودهای داستانی جدید. اسکرین شات های جدید منتشر شد

Dragon Quest III HD-2D در حال انجام است برای نمایش محتوای اضافی که در هیچ نسخه دیگری از بازی یافت نمی‌شود، از جمله برخی قسمت‌های داستانی متمرکز بر یک شخصیت خاص.

اورتگا، پدر قهرمان داستان، شخصیت اصلی این قسمت‌های اضافی خواهد بود، که او را روشن می‌کند تا بازیکنان درک بهتری از شخصیت او و تلاش او برای شکست دادن Archfiend Baramos داشته باشند، که منجر به مرگ او شد. او به درون آتشفشان سقوط کرد.

Dragon Quest III HD-2D همچنین قرار است نبردهای جدیدی را علیه برخی از دشمنان مهیب ارائه کند که مهارت های بازیکنان را در معرض آزمایش قرار می دهد. این دشمنان، در کنار بازسازی فوق‌العاده HD-2D مکان‌های نمادین بازی، در اسکرین‌شات‌های زیر ارائه شده توسط Square Enix نشان داده شده‌اند.

Dragon Quest III HD-2D در 14 نوامبر برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ عرضه می شود. می‌توانید با بررسی پیش‌نمایش Kai، درباره بازی بیشتر بدانید.

با نزدیک شدن به چهلمین سالگرد سریال (دراگون کوئست در ابتدا در ژاپن در سال 1986 عرضه شد)، پروژه آرمور می خواست طرفداران را با آغاز سه گانه اردریک آشنا کند. داستان اورتگا، قهرمانی که در تلاشش برای شکست دادن باراموس شرور شکست خورد، و فرزندش در جشن تولد 16 سالگی خود فراخواندند تا مانتو را بردارند و کاری را که پدرش آغاز کرده بود به پایان برسانند. جلسه عملی ما تقریباً 30 تا 60 دقیقه پس از تیتراژ آغازین باز شد، جایی که قهرمان قابل بازی سه عضو حزب را جمع کرده بود و برای اولین قدم‌هایشان قدم برداشته بود. حدود یک ساعتی که وقت داشتم با Dragon Quest III HD-2D بگذرانم، این به من زمان کافی داد تا از شهر علیاهان جسارت کنم، برج Dreamer’s Tower را کاوش کنم، کلید دزد و Wrecking Ball را بدست بیاورم و در نهایت آن را ترک کنم. منطقه را شروع کنید و به دنیای مناسب بپردازید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل