کهنه سرباز سیتی گروپ برای ادامه کار در حوزه ارزهای دیجیتال می رود: گزارش

کهنه سرباز سیتی گروپ برای ادامه کار در حوزه ارزهای دیجیتال می رود: گزارش

شوبهیت ماینی، رئیس دارایی‌های دیجیتال سیتی گروپ، بانک را ترک می‌کند تا «فرصت کارآفرینی» را در فضای ارزهای دیجیتال دنبال کند.

شوبهیت ماینی، رئیس جهانی دارایی های دیجیتال در واحد بازار سیتی گروپ، بنا به گزارش رویترز، بانک را ترک کرده تا بر روی یک حرفه در صنعت کریپتو تمرکز کند گزارش‌ها با استناد به یک یادداشت داخلی.

Maini که به غول بانکداری بین‌المللی پیوست، در سال 2010 به سیتی گروپ پیوست و از سال 2021 تلاش‌های دارایی دیجیتال بانک را رهبری کرد. پر لی اسمال‌وود، رئیس بخش نوآوری و سرمایه‌گذاری بازار در بانک، ماینی «فرصت کارآفرینی را در این بانک دنبال خواهد کرد. فضای دارایی دیجیتال، اگرچه شرکت دقیقی فاش نشده است.

بر اساس این یادداشت، پس از خروج Maini، دیپاک مهرا، که در حال حاضر رهبر بین‌المللی سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک بازارهای سیتی است، رهبری بخش دارایی‌های دیجیتال در واحد بازار را بر عهده خواهد گرفت.

Citigroup بلاک چین و توکن سازی را بررسی می کند

در حالی که سیتی گروپ مستقیماً در بازار ارزهای دیجیتال شرکت نکرده است، این بانک بر روی کاوش راه حل های توکن سازی و فناوری بلاک چین تمرکز کرده است. به عنوان مثال، در سال 2023، سیتی گروپ اولین شرکت کننده متولی دیجیتال در بورس اوراق بهادار BondbloX، یک پلت فرم معاملات اوراق قرضه مبتنی بر بلاک چین شد. بانک اوراق قرضه اساسی منتشر شده و معامله شده در بورس را به عنوان دارایی های کسری ذخیره می کند.

پیش از این، سیتی گروپ همکاری کرده بود با مدیریت Wellington و WisdomTree برای نشان دادن امکان‌پذیری صدور و مدیریت صندوق‌های سهام خصوصی توکن‌شده در چارچوبی تنظیم‌شده، تضمین سازگاری این دارایی‌های دیجیتال با سیستم‌های موجود بانک.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل