اخبار روزفناوری

اعلامیه PC Red Dead Redemption در PSN به بیرون درز کرد

اعلامیه PC Red Dead Redemption در PSN به بیرون درز کرد

شایعه‌های بی‌شماری درباره راه‌اندازی Red Dead Redemption وجود دارد. روی رایانه شخصی، اما در نهایت ممکن است در آستانه اعلام رسمی باشیم. سرپرست افشای اطلاعات Wario64 متوجه شد یک فروشگاه PlayStation صفحه ای که شامل توضیحات زیر است:

ماجراجویی‌های حماسی وسترن را که یک نسل را تعریف کرد، تجربه کنید — اکنون برای اولین بار در رایانه شخصی.

وقتی ماموران فدرال خانواده‌اش را تهدید می‌کنند، جان مارستون یاغی سابق مجبور می‌شود باند تبهکاری را که زمانی دوستش می‌نامید، تعقیب کند. سفر مارستون را در پهنه‌های وسیع غرب آمریکا و مکزیک تجربه کنید، در حالی که او می‌جنگد تا گذشته پر از خون خود را در سلف تحسین‌شده فیلم محبوب Red Dead Redemption 2 در سال 2018 دفن کند. همچنین شامل کابوس Undead، داستان ترسناک نمادینی است که متحول می‌شود. دنیای Red Dead Redemption وارد یک نبرد آخرالزمانی برای بقا در برابر یک گروه زامبی‌ها می‌شود.

Red Dead Redemption با تجربه‌های تک‌نفره کامل هر دو بازی، از جمله محتوای جایزه از نسخه بازی سال، همه نسخه‌های کنسول ۲۰۲۳ را به‌روزرسانی می‌کند، به‌علاوه پیشرفت‌های ویژه رایانه شخصی از جمله پشتیبانی از افزایش وضوح و نرخ فریم. ، نمایشگرهای متعدد و سایر لوازم جانبی، به علاوه صدای فراگیر فضایی.

به اندازه کافی عجیب، صفحه محصول پلی استیشن 4 را به عنوان پلتفرم و 17 آگوست 2023 را به عنوان تاریخ راه اندازی لیست می کند، یعنی زمانی که بازی در واقع برای PS4 منتشر شد. با این حال، توضیحات جایی برای تفسیر باقی نمی گذارد: Red Dead Redemption احتمالاً به زودی برای رایانه شخصی عرضه می شود.

d8a7d8b9d984d8a7d985db8cd987 pc red dead redemption d8afd8b1 psn d8a8d987 d8a8db8cd8b1d988d986 d8afd8b1d8b2 daa9d8b1d8af 66bb09d73027a

متاسفانه، به نظر یک پورت ساده است تا یک ریمستر اصلی. Rockstar نه تنها از موتور RDR2 استفاده نکرده است، بلکه تنها پیشرفت های ذکر شده وضوح بالا و نرخ فریم و نمایشگرهای متعدد است. مطمئناً کمی سخت است، زیرا چنین بازی باشکوهی باید قبل از ارائه آن به مخاطبان جدید بزرگی مانند جامعه بازی‌های رایانه‌های شخصی، تغییرات قابل توجهی را تضمین کند. با این حال، گداها نمی‌توانند انتخاب‌کننده باشند، و مدرس‌ها ممکن است آن را به روش‌های مختلفی تقویت کنند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیسبوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا