Crowdstrike جایزه “حماسی ترین شکست” Pwine را برای شکست جهانی خاموشی فناوری اطلاعات دریافت کرد، با مهربانی مالک اشتباهش

Crowdstrike جایزه “حماسی ترین شکست” Pwine را برای شکست جهانی خاموشی فناوری اطلاعات دریافت کرد، با مهربانی مالک اشتباهش

Crowdstrike در ماه گذشته به دلیل قطعی جهانی فناوری اطلاعات که کار را در سراسر جهان مختل کرد و ویرانی عظیم ایجاد کرد، در اخبار باقی مانده است. بسیاری از صنایع به دلیل از کار افتادن ویندوز، به ویژه صنعت هواپیمایی، با خسارات زیادی مواجه شدند و پیگیری های قانونی علیه شرکت به دلیل هزینه های مالی قابل توجهی که متحمل شده است. در حالی که شرکت امنیت سایبری دلیل این مشکل و اقدامات انجام شده برای اصلاح آن را با جزئیات توضیح داده است، به نظر می رسد که DefCon و Crowdstrike در مراسم اخیر توجه کمتری به این موضوع داشته اند.

Crowdstrike اخیراً جایزه “Most Epic Fail” را در مراسم سالانه Def Con دریافت کرد

Crowdstrike در بحبوحه قطعی IT در سطح جهانی با فشار شدیدی مواجه شده است، که تأثیر آن هنوز به شکل پیگیری های قانونی توسط شرکت هایی که به دلیل از کار افتادن ویندوز متضرر شده اند وجود دارد. در حالی که این یک به‌روزرسانی امنیتی اشتباه بود، این شرکت باید به طور مفصل توضیح می‌داد که چگونه این مشکل در وهله اول ایجاد شد و چگونه توانست به توده‌ها دسترسی پیدا کند. اقدامات سختگیرانه ای نیز در حال انجام است تا اطمینان حاصل شود که چنین آشفتگی عود نمی کند. اخیراً در مراسم اهدای جوایز به این موضوع به شکلی ساده برخورد شد.

جوایز Pwine سالانه در Def Con برای قدردانی از کار محققان امنیتی و کمک آنها به جامعه برگزار می شود. در حالی که آنها تمایل دارند برای دستاوردهای حماسی پاداش داشته باشند، آنها همچنین تمایل دارند شکست های حماسی ارائه دهندگان خدمات امنیتی را برجسته کنند و امسال، آنها جایزه “Lamest Vendor Response” را نیز در نظر گرفتند.

همانطور که توسط The Verge، “حماسی ترین شکست” امسال در کنفرانس هک Def Con Def Con لاس وگاس به Crowdstrike به دلیل ایجاد یک اختلال جهانی IT به دلیل به روز رسانی معیوب اهدا شد. رئیس شرکت، مایکل سنتوناس، با مهربانی این جایزه را پذیرفت تا بتواند اشتباهات انجام شده را تصاحب کند و آنها را بهبود بخشد. او در حین دریافت جایزه، اهمیت اعتراف به اشتباهات را با گفتن این جمله،

برجسته کرد.

داشتن آن در هنگام انجام کارهای وحشتناک بسیار مهم است اشتباه، که در این مورد انجام دادیم.

سنتوناس، با این حال، اشاره کرد که چگونه جایزه آن دسته ای نیست که آنها می خواهند با آن شناخته شوند، زیرا چیزی برای دریافت افتخار نیست، اما با این وجود آن را در دفتر مرکزی قرار می دهد تا کارمندان ببینند چه زمانی به آن می آیند. محل کار و یادگیری از آن Crowdstrike، با در نظر گرفتن مسائل و اشتباهات خود، رویکردی مثبت و شفاف‌تر را اتخاذ می‌کند که سایر شرکت‌ها نیز می‌توانند از آن درس بگیرند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل