دانلود: بتا 6 iOS 18، watchOS 11، macOS 15، و به‌روزرسانی‌های اضافی برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

دانلود: بتا 6 iOS 18، watchOS 11، macOS 15، و به‌روزرسانی‌های اضافی برای توسعه‌دهندگان منتشر شد

اپل ششمین نسخه از به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار بتای آتی خود را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرده است، به این معنی که کاربر معمولی نمی‌تواند آن را دانلود کند مگر اینکه بخشی از برنامه توسعه‌دهنده شرکت باشید. اگر قبلاً iOS 18، iPadOS 18، macOS 15، tvOS 18، watchOS 11 و visionOS 2 را روی دستگاه‌های خود آزمایش می‌کنید، مطمئن باشید، می‌توانید نسخه بتا 6 را از برنامه تنظیمات دانلود کنید.

اپل نسخه بتای 6 iOS 18، iPadOS 18، watchOS 11، macOS 15 و بیلدهای اضافی را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است

همانطور که گفته شد، اگر توسعه‌دهنده هستید، iOS 18 و iPadOS 18 بتا 6 اکنون از طریق برنامه تنظیمات در iPhone یا iPad شما در دسترس هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه تنظیمات را در آیفون خود راه اندازی کنید و سپس به General > Software Update > Beta Updates بروید و آخرین نسخه بتا را دانلود کنید. iOS 18 beta 6 شامل مجموعه ای از تغییرات جدید و ویژگی های رو به جلو است که اپل قبلاً در رویداد WWDC خود روی صحنه اعلام کرده است. با این حال، ممکن است افزوده های جدیدی نیز وجود داشته باشد که ارزش بررسی را دارد.

به غیر از iOS 18، اپل نسخه بتای 6 watchOS 6 را نیز برای توسعه دهندگان منتشر کرده است که می تواند از طریق برنامه اختصاصی Apple Watch در آیفون شما دانلود شود. مطمئن شوید که آخرین نسخه بتای iOS 18 را برای دریافت ساعت جدید watchOS 11 beta 6 اجرا می‌کنید. برنامه Apple Watch را بررسی کنید، به بخش عمومی > به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار < به‌روزرسانی‌های بتا بروید و به‌روزرسانی بتای مربوطه را دانلود کنید.

macOS 15 اکنون در قالب نسخه بتا نیز در دسترس توسعه دهندگان است و می توان آن را از طریق مکانیسم به روز رسانی نرم افزار در تنظیمات سیستم دانلود کرد. به‌روزرسانی جدید شامل تعدادی تغییرات و ویژگی‌های جدید است که می‌توانید آن‌ها را در مک سازگار خود بررسی کنید. همچنین می‌توانید اشکالات برگشتی را به اپل گزارش دهید تا این شرکت بتواند قبل از عرضه رسمی آن‌ها را برطرف کند.

tvOS 18 beta 6 برای همه مدل‌های سازگار Apple TV از طریق برنامه تنظیمات در دسترس است و اگر یک توسعه‌دهنده ثبت‌شده هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از طریق برنامه تنظیمات در نسخه بتا شرکت کنید. اپل همچنین نسخه بتای VisionOS 2 را منتشر کرده است که می‌توانید آن را از طریق برنامه تنظیمات در هدست خود دانلود کنید. به بخش Software Update بروید و سپس روی Beta Updates ضربه بزنید. در نهایت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی Developer Beta ضربه بزنید.

برای همه به‌روزرسانی‌های بتای فوق، باید مطمئن شوید که حساب توسعه دهنده مورد نیاز است، که باید آن را به Apple ID خود پیوند دهید. فقط در این صورت می‌توانید به‌روزرسانی را در دستگاه‌های سازگار خود دریافت کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل